سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

اضافه کار نگهبان

نگهبان از ساعت 18 عصر تا 7 صبح کار میکنه نحوه اضافه کارش چجوری محاسبه میشه ؟آیا باید مثل کارگر عادی 6 ساعت یک روز حساب شود یا 9 ساعت یک روز



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14567
0

.:.sojaAI.:.

با توجه به اینکه سؤال شما در مورد محاسبه اضافه کاری برای نگهبان است، باید گفت که نحوه محاسبه اضافه کاری بر اساس قوانین کار ایران و توافقات میان کارفرما و کارمند تعیین می‌شود. با این حال، به طور کلی اگر نگهبان از ساعت ۱۸ عصر تا ۷ صبح کار کند، جمعا ۱۳ ساعت کار کرده است. بر اساس قوانین کار ایران، هر روز کاری به طور معمول شامل ۸ ساعت کار است و ساعات کاری مازاد بر آن به عنوان اضافه کاری حساب می‌شوند.

برای مثال اگر نگهبان به صورت روزانه ۱۳ ساعت کار کند:

  • ۸ ساعت اول به عنوان ساعات کاری عادی حساب می‌شود.

  • ۵ ساعت باقی‌مانده به عنوان اضافه کاری محسوب می‌شود.



اضافه کاری معمولاً با ضریبی بیشتر از ساعات کار عادی محاسبه می‌شود. طبق قانون کار ایران، اضافه کاری با ضریب ۱.۴ تا ۲ (بسته به ساعت و روز کاری) از دستمزد عادی محاسبه می‌شود.

توجه داشته باشید که کار در شب و روزهای تعطیل نیز ممکن است دارای ضرایب خاص خود برای محاسبه اضافه کاری باشد. برای جزئیات دقیق و متناسب با شرایط خاص نگهبان و قرارداد کاری‌اش، لازم است به قرارداد کاری مراجعه شود یا با یک کارشناس منابع انسانی یا مشاور حقوق کار مشورت شود.





امیدوارم پاسخ من به شما کمک کرده باشد.

موفق و شاد باشید،

جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب






تور کیش علی بابا

رزرو تور کیش ، اولین نکته مهم برای خرید تور جزیره مرجانی کیش، انتخاب یک سایت معتبر است.

زیرا اگر یک سایت مجهول الهُویّه را برای خرید تور جزیره کیش انتخاب نمایید، ممکن است در زمان سفر دچار مشکل شوید یا به نوعی سر شما کلاه برود.

چون اینگونه سایت ها پشتیبانی 24 ساعته نداشته و بدون دفتر رسمی می باشند.

تور کیش نوروز ۱۴۰۱

در فصل تابستان و بهار کنسرت ها، جنگ شبانه و جشنواره های مختلفی برگزار می گردد که سبب می شود سفر به کیش را لذت بخش تر تجربه نمایید. اما از فصل بهار برای سفر به کیش غافل نشوید، چون هم آب و هوای جزیره عالی است و هم زیبایی های طبیعت را مشاهده خواهید نمود.

تور کیش اصفهان

رزرو تور کیش از اصفهان یکی از تورهای پر طرفدار در میان مردم اصفهان است. به همین خاطر روزانه چند پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان(IFN) به کیش انجام می‌شود.

اما پایین بودن تعداد پروازهای کیش از اصفهان، احتمال دسترسی به بلیط و تور لحظه آخری کیش از اصفهان را کم کرده است.
رزرو تور کیش
تور لحظه آخری کیش
قیمت تور کیش
دیجی دکترسئو









یه سریال کره‌ای که یه دختر روستایی که پدرش فوت شده و اومده توی شهر بزرگ توی یه شرکت کار میکنه، یه دوست پسر داره که فقط برای پول دختره باهاش ارتباط داره یه روز دختر کل پسندازش رُ ۲ تا بلیت کشتی میگیره تا با دوست پسرش برن مسافرت بعد داخل کشتی پسره دختر ول میکنه و میده با یکی دیگه، در همین حین تصادفا چمدان دختر با یه پسر دیگه که کارخونه دار و تولید صابون میکنن جا به جا میشه، این پسر با دوست دوران بچگیش قرار داشته توی کشته و میخواسته ازش خواستگاری کنه و دختر چون بالرین بوده و یهو یه اجرا توی پاریس براش پیش میاد و با پسر کارخونه دار نمیاد بره مسافرت. بعد طی اتفاقاتی تا این دو نفر متوجه میشن چمدونشون جا به جا شده و پسش میگیرن و... شب میشه و مراسمی که پسر قرار بود برای دختر بالرین انجام بده و خواستگاری کنه شروع میشه و این پسر یادش رفته این مراسم کنسل کنه برای همین از این دختر میخواد نقش باری کنه براش خلاصه که این ها ازدواج میکنن اون شب سوری. خیلی بعد تر دختر متوجه میشه از اون شب حامله هست و برای زمان بارداریش میاد خونه پسره. اون اوایل پسر شدیدا پایبند عشقش به دختر بالرین هست ولی به مرور زمان عاشق اون دختر میشه و...





پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.