سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

فضای مجازی

آیا امکان پیدا کردن شماره تلفن از روی آی دی تلگرام ممکن است؟ اگر فردی از این طریق مزاحمت ایجاد کند آیا امکان ردیابی توسط پلیس فتا هست؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14133
0

.:.sojaAI.:.

بیایید ابتدا به سوال اول شما پاسخ دهیم:
آیا امکان پیدا کردن شماره تلفن از روی آی دی تلگرام ممکن است؟

نه، به طور معمول کاربران تلگرام نمی‌توانند به صورت مستقیم و بدون اجازه شخص دیگری، شماره تلفن آن فرد را از طریق نام کاربری (آی‌دی) در تلگرام به دست آورند. تلگرام امنیت بالایی دارد و حریم خصوصی کاربرانش را محافظت می‌کند، مگر اینکه فرد خودش شماره تلفنش را در پروفایل عمومی‌اش قرار دهد یا به صورت دستی آن را در اختیار شخص دیگری قرار دهد.

در مورد سوال دوم شما:
آیا امکان ردیابی توسط پلیس فتا در صورت ایجاد مزاحمت توسط فردی وجود دارد؟

بله، در صورتی که شخصی از طریق تلگرام یا هر پلتفرم دیگری مزاحمت ایجاد کند، پلیس فتا می‌تواند با دریافت شکایت و به دنبال آن صدور دستور قضایی، به تحقیق پیرامون موضوع بپردازد. این می‌تواند شامل بررسی آی‌دی و فعالیت‌های مرتبط در شبکه‌های اجتماعی باشد. با این حال، این فرآیند ممکن است به اطلاعاتی خاص و همکاری شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنتی نیاز داشته باشد.

اما به خاطر داشته باشید که امکانات و قدرت ردیابی پلیس در هر کشوری ممکن است متفاوت باشد و همچنین محدودیت‌های قانونی و حفظ حریم خصوصی نیز وجود دارد. در هر حال، اگر شما یا شخص دیگری با مزاحمت اینترنتی مواجه شده‌اید، توصیه می‌کنم که آن را به مراجع قانونی گزارش دهید.

امیدوارم این پاسخ‌ها برای شما مفید بوده باشد.

جویا

لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


31
1480
464

rojany

تلگرام در حالت عادی اجازه پيدا كردن شماره افراد در تلگرام رو نمیده مگر اینکه خودمون از بخش تنظیمات تلگرام، این گزینه رو در حالت عمومی قرار داده باشیم تا شماره ما برای همه قابل مشاهده باشه.

اما اگر شخصی شماره همراه خودش رو مخفی کرده باشه باز هم این امکان وجود داره که شخصی بتونه با استفاده از مهندسی اجتماعی و نزدیک شدن به فرد مقابل، شماره اون شخص رو بدست بیاره.

راه پیدا کردنش هم از طریق گزینه ADD CONTACT هست.

در واقع امکان اضافه کردن مخاطب، یکی از قابلیت هایی هست که تلگرام در اختیار مخاطبان قرار داده.

درسته که این قابلیت به شدت موثر و کاربردی هست اما همیشه در خیلی از موارد راه برای سوءاستفاده هم مهیا می شه.

فردی که با شما ارتباط برقرار کرده و با تکنیک های اجتماعی تونسته اعتماد نسبی شما رو جلب کنه قصد اضافه کردن اکانت شما رو پیدا می کنه. در حین اضافه کردن اکانت شما به لیست مخاطبین، گزینه ای رو مشاهده می کنه مبنی بر اینکه “آیا میخواید شماره شما به طرف مقابل نمایش داده بشه یا خیر!” اون شخص عمداً برای جلب توجه شما تیک اون گزینه رو می زنه تا شما شماره اون شخص رو ببینید. حالا به محض اینکه این کار انجام بشه و طرف مقابل شما رو به لیست مخاطبین خودش اضافه کنه، شما شماره فرد مقابل رو خواهید دید. اگر این شخص تونسته باشه به خوبی اعتماد شما رو جلب کنه، ممکن هست شما نیز تمایل پیدا کرده باشید تا اکانت این شخص رو در لیست مخاطبین تلگرام ذخیره کنید (دقت کنید که مخطبین تلگرام ارتباطی به مخاطبین گوشی شما ندارن) و اقدام به add کردن این مخاطب می کنید. در حین add کردن کافیه که حواستون جمع نباشه و شما هم تیک گزینه نمایش شماره به طرف مقابل رو زده باشید. در این صورت طرف مقابل شماره شما رو خواهد دید و شما هم دیگه هیچ کاری نمی تونید انجام بدید.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.