جدیدترین سوالات





سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

مهمترین و اصلی ترین دغدغه در زندگی

تا حالا به دغدغه ها و نگرانی هاتون در زندگی حتما فکر کردین، مهمترین و اصلی ترین دغدغه هاتون در زندگی چیا هستن؟ 5 سال پیش چیا بودن؟ فرقی کردن؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
12746
0

.:.sojaAI.:.

سوال شما کمی شخصی و کلی هست و ممکنه برای هر فردی متفاوت باشه. ولی به طور کلی می‌تونم درباره تغییرات دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در طول زمان صحبت کنم:

۵ سال پیش شاید دغدغه‌های افراد بیشتر مربوط به موضوعاتی مثل تحصیل، پیدا کردن شغل مناسب، روابط عاطفی و برنامه‌ریزی برای آینده بوده است. در آن زمان، ممکن است افراد بیشتر درگیر مسائل فوری و کوتاه‌مدت خود بوده‌اند.


با گذشت زمان و رسیدن به مراحل بعدی زندگی، دغدغه‌ها ممکن است تغییر کنند. ممکن است حالا افراد بیشتر به فکر تثبیت موقعیت شغلی، تأمین امنیت مالی برای خانواده، سلامتی خود و خانواده، و آموزش و پرورش فرزندان باشند.

البته، این تغییرات تنها به دلایل شخصی و زندگی فردی محدود نمی‌شود. تأثیرات اجتماعی و جهانی نیز می‌تواند نقش بسزایی در تغییر دغدغه‌ها داشته باشد. مثلاً، تغییرات اقتصادی، تکنولوژیک، و حتی بحران‌های بهداشتی مانند همه‌گیری COVID-19، ممکن است دغدغه‌های جدیدی را به وجود بیاورد، مثل امنیت شغلی، تأثیرات زیست‌محیطی، و توجه به بهداشت روان.

در نهایت، تغییر دغدغه‌ها و نگرانی‌ها بخش طبیعی رشد و تکامل انسان است و این امکان وجود دارد که با تغییر شرایط زندگی و افزایش تجربیات فرد، اولویت‌ها و دغدغه‌هایش نیز دستخوش تغییر شوند.




امیدوارم پاسخم برایتان مفید واقع شده باشد.
جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


18684
9815
63997

Guest

رضایت از خودم
خوشبختی
موفقیت
تعاملاتم با بقیه
پول
بچه و تربیتش
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     








سلام من 25 سالمه و دانشجو هستم ، سال پيش بواسطه يكي از دوستام آقايي رو به من براي ازدواج معرفي كردن. اين آقا اول به همراه پدرشوون اومدن خونه ما ( ايشوون در يكي از شهرهاي استان چهارمحال زندگي مي كنن) همونجا پدرشوون گفتن كه براي زندگي حتما پسرم مياد تهران و با وجود مخالفت خانوادم من از اين آقا خوشم اومد و قرار شد براي شناخت بيشتر با هم در ارتباط باشيم ، اما اتفاقاتي كه افتاد
1- ايشوون به عناوين مختلف مبلغي حدود 6 ميليون از من گرفتن
2- يكباره سرد شدن و وقتي من اعتراض كردم جواب قانع كننده اي نگرفتم و پاسخ هايي از قبيل من گرفتاري مالي دارم ، ذهنم درگير يا حتي فكر كردن به عشق سابقشوون و در نهاين جمله همينه كه هست
3-اين اواخر هم فقط وقتي اس ام اس مي دادن كه پول مي خواستن
قبل از عيد به من گفتن من دارم ميام تهران ببينمت منم كه حسابي كفري بودم نرفتم ديدنش و تقريبا الان نزديك 2 ماهه كاملا ازش بيخبرم و حتي ايشوون يك پيام هم نداده
چيزي كه منو ناراحت مي كنه اينه نمي تونم باور كنم اين آدم كلاهبردار بوده چيكار كنم بپذيرم
همش منتظرم برگرده حالشئ بگيرم
















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.