جدیدترین سوالات

جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

مشکل در بازیابی رمز

سلام
من رمز جیمیلمو فراموش کردم به جیمیلم شمارم و جیمیل بازیابی هم داده بودم الان میخوام رمزشو بازیابی کنم کد برای شمارم میفرسته کد رو وارد میکنم
ولی نمیزاره رمزشو عوض کنم وقتی کد رو وارد میکنم و میزنم گزینه بعدی یهو میره تو سوال بعدی ،مثلا دوباره مینویسه ارسال کد به ایمیل بازیابی دوباره میزنم ارسال کد میاد کد رو وارد میکنم وقتی میزنم بعدی نمیازه رمز رو عوض کنم یهو میره تو سوال بعدی
آخر سرم مینویسه شما تایید نشدید در این لحظه نمیتوانید وارد شوید😕
لطفا اگه کسی میدونه چکار باید بکنم جواب بده
ممنونش میشم❤



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



22
1480
455

rojany

می توانید روشهای دیگر بازیابی را امتحان کنید . به این منظور هر زمان که شما بر روی گزینه Try different question کلیک کنید، یک روش جدید برای تایید هویت شما از سوی گوگل ارائه می‌شود. شما باید حداقل یکی از روش‌هایی که گوگل به منظور تایید هویت شما به عنوان صاحب اکانت جیمیل نیاز دارد را به شکل صحیح تکمیل کنید. در غیر این صورت قدر به بازیابی رمز عبور اکانت خود نخواهید بود. روش‌هایی که توسط گوگل ارائه می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید به شرح زیر هستند:

روش Enter the last password you remember: در این روش شما باید آخرین رمز عبوری که به خاطر می‌آورید را در فیلد موجود وارد کنید. عموما اغلب افراد قادر به استفاده از این روش نیستند چرا که به هیچ وجه پسورد خود را به خاطر ندارند.
روش Get a prompt on your “Smartphone” and tap Yes to sign in: این روش زمانی ارائه می‌شود که اکانت گوگل شما در گوشی هوشمندتان فعال باشد. در این شرایط با کلیک بر روی گزینه Send Prompt یک پیغام پاپ آپ بر روی نمایشگر گوشی هوشمندتان نمایان خواهد شد و شما با لمس گزینه Yes از طریق گوشی قادر به ورود به اکانت خود و بازیابی رمز عبور آن خواهید بود.
روش Get a verification code by text message or phone call at: •••• ••• ••12: در این روش گوگل یک کد تایید را برای شماره تماسی ارسال می‌کند که شما به عنوان شماره تماس ریکاوری اکانت جیمیل خود تعیین کرده بودید. این کد می‌تواند به صورت پیام متنی یا صوتی برای شماره مورد نظر ارسال شود. پس از دریافت این کد و وارد کردن آن در فیلد موجود قادر به بازیابی پسورد فراموش شده خود خواهید بود.
روش Recovery email: در این روش گوگل به ایمیل ریکاوری که برای اکانت جیمیل خود تعریف کرده بودید یک ایمیل ارسال می‌کند. با ورود به آن ایمیل ریکاوری و کلیک بر روی لینک ارائه شده قادر به بازیابی پسورد اکانت جیمیل خود خواهید شد.
روش When did you create this Google Account?: در این روش شما باید تاریخ دقیق ساخت اکانت جیمیل خود که پسورد آن را فراموش کرده‌اید را وارد کنید.
بنابراین هر کدام از روش های فوق که برایتان مقدور است را مورد استفاده قرار دهید و در شرایط فراموشی رمز جیمیل از آن استفاده کنید.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.