لطفا نخونده قضاوت نکنید . چند سال پیش که خیلی بی پول و فقیر بودم با زن خوشگلی دوست شدم که زود فهمیدم به مبلغ ناچیزی صیغه یه مرد پولدار و زن و بچه داره . بخاطر شرایط مالی خودم و اینکه فکر می کردم بعد چند ماه این زنو هم مثل قبلی ها ول میکنم خودم راضی نشدم که ازین مرد جدا شه . مرد پولدار که سردی این زن (شیوا) رو به خودش حس کرده بود شروع کرد به خرج کردن بیشتر و برای شیوا خونه و ماشین خرید و خیلی چیزها. از اینور من و شیوا هم به شدت وابسته و عاشق هم شدیم و هرچی ما بیشتر وابسته تر شدیم اون مرده هم بیشتر پول خرج کرد و بیشتر وابسته شیوا شد و قول داد زنشو طلاق بده و شیوا رو بگیره . بعد مدتی من هم پولدار و صاحب خونه و ماشینهای لوکس شدم . من و شیوا می خواستیم بهم برسیم برای همین شیوا خودش (مخفیانه) زن مرد رو مطلع کرد که شوهرش باهاش رابطه داره و اون زن طوفانی به راه انداخت و مرده مثل موش دنبال سوراخ می گشت و چنان با سرعتی گذاشت و رفت که ما فکرشم نمی کردیم انقد بی عرضه باشه . شیوا گفت بیا منو بردار بریم یه جای دیگه که الان فرصته ولی من این دست اون دست کردم تا اینکه اون مرده بعد از یه هفته پیداش شد و بعد یک ماه التماس و وعده های مریخی به زور خودشو دوباره چپوند به شیوا . شیوا هم که سستی و تعلل منو دید دیگه تسلیم شد و قبول کرد که تقدیرش همونه و ما هیچوقت بهم نمی رسیم . بهش میگم زن مرده رو دوباره مطلع کنه که میگه اولا دیگه بهش دسترسی نداره و درضمن اگه بمیره هم دوباره به اون استرس و جنگ و دعوا برنمی گرده . موندم خودم برم به زنه بگم که شوهرت باز برگرشته به شیوا که اونوقت راز من برملا میشه که اونیکه این سالها رابطه مخفی داشته من بودم و شیوا در حد مرگ از من متنفر میشه . از طرفی اخیرا تازه به قدرت پول پی بردم . زنهایی که ماه ها مخشونو می خواستم بزنم و بهم رو نمیدادن حالا با پیشنهاد یه مبلغ ناچیزی در ماه ، از صبح میزنن بیرون برای اپیلاسیون و اماده شدن که شب بیان با من باشن . در واقع با این موقعیت مالیم میتونم یه زندگی پر از عشق و حال جور کنم ولی میدونم بعد یک سال باز برمی گردم شیوا رو پیدا کنم . حالا سوالم اینه به نظر شما چجوری میتونم کاری کنم اون مرد بره سراغ زن و بچه خودش تا من به شیوا برسم ؟ درضمن زن اون مرده که همیشه حس کرده شوهرش با زن دیگه ای رابطه داره الان نیمه روانی شده . ممنون میشم اگر راهی بلد باشید بهم بگید و یا اگر مورد مشابهی دیده باشید .

جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

مشکل فردی

سلام
خواهشا کمکم کنین
دو سال پیش توی دانشگاه با پسری به اسم سینا اشنا شدم.ازم خواستگاری کرد.یک جلسه هم با مادرش اومدن و من و مادرم و دیدن.یعنی خواستگاری خیلی رسمی انجام نشد.قرار گذاشتیم تا پایان درسمون صبر کنیم و با هم در ارتباط باشیم تا هم همدیگه رو بهتر بشناسیم هم شرایط ازدواج سینا درست بشه.
توی این مدت رابطمون خیلی خیلی صمیمی شد.
سینا دو سال از من کوچیکتره.
بعد یه مدت دیدم یکم تعادل عصبی نداره.کاراش و رفتاراش برام خیلی زننده شد. تا رفتارم باهاش سرد شد شروع کرد به اذیت کردن من و تهدید کردنم.
تصمیم گرفتم ازش جداش م.ولی مخالفت کرد.گفت اگه بخوای از من جدا شی ابروت و پیش خانوادت میبرم. منم اهمیتی به این حرفش ندادم.چند روزی باهاش حرف نزدم و جوابش و ندادم.هی تهدید کرد.تا اینکه یه روز اومد دم خونمون و با مادرم دعواش شد.و یه سری حرفا به مامانم در مورد رابطمون زد. مامانم و توی مرز سکته انداخت. منم برای اینکه ادامه نده و ابروم پیش خانوادم نره بهش قول دادم که باهاش ازدواج میکنم به شرطی که ابروم و نبره. ازش به شدت متنفرم... حالم از دیدنشم بهم میخوره... الان یه خواستگار خوب دارم.خیلی دلم میخواد بهش جواب مثبت بدم. ولی از سینا خیلی میترسم. چی کار کنم؟؟؟؟ قبول هم نمیکنه که بریم پیش مشاور



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

4


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

4 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
101
140

alemedahr

...و وقتی خانواده تون اجازه یک رابطه غیررسمی بهتون داده طبیعتا باید انتظار داشته باشه که چنین اتفاقاتی هم بیفته. بنابراین واهمه ای از آبرو نداشته باشید. گرچه بهتر بود این رابطه غیررسمی حداقل با صیغه محرمیت همراه می بود، اما حتی اگر محرمیتی در کار نبوده درسته که اشتباه و گناه کردید اما کار شاق و عجیبی مرتکب نشدید، و طبیعت جوانی شما رو به اون سمت برده و قصدتون هم واقعا ازدواج بوده و الان هم که توبه کردید.
حتی به نظرم اگر با یکی از والدین یا اعضای خانواده رابطه خوب و صمیمی دارید با او در میان بذارید تا تهدید و آبروریزی سینا زهرش رو از دست بده.
موفق باشید
salis63*gmail.com
0
امتیاز


0
101
140

alemedahr

سلام
به نظر من شما نباید خوشبختی یک عمر زندگیتون رو فدای مسائل حاشیه ای مثل تهدید و دلسوزی و حتی آبرو بکنید.
هیچ چیزی ارزش خوشبختی شما را ندارد.
به دور از احساسات در شرایط عاقلانه فکر کنید و معیارهاتون رو در حالت واقع نگرانه نه ایده آل بررسی کنید و اگر دیدید سینا مورد مناسبی برای خوشبخت کردن شما با قدرت و توکل بهش یه نه ی محکم بگید و از تهدیدها و اذیت هاش نترسید.
نهایتا یکم اذیتتون می کنه و خسته می شه. بهتر از اینه که یک عمر اذیت بشید.
رابطه صمیمی تون هم با اطلاع خانواده بوده و وقتی خانواده تون اجازه ...
salis63*gmail.com
0
امتیاز


0
101
140

alemedahr

سلام
به نظر من شما نباید خوشبختی یک عمر زندگیتون رو فدای مسائل حاشیه ای مثل تهدید و دلسوزی و حتی آبرو بکنید.
هیچ چیزی ارزش خوشبختی شما را ندارد.
به دور از احساسات در شرایط عاقلانه فکر کنید و معیارهاتون رو در حالت واقع نگرانه نه ایده آل بررسی کنید و اگر دیدید سینا مورد مناسبی برای خوشبخت کردن شما با قدرت و توکل بهش یه نه ی محکم بگید و از تهدیدها و اذیت هاش نترسید.
نهایتا یکم اذیتتون می کنه و خسته می شه. بهتر از اینه که یک عمر اذیت بشید.
رابطه صمیمی تون هم با اطلاع خانواده بوده و وقتی
salis63*gmail.com
0
امتیاز


18578
9813
63874

Guest

سلام. از قدیم گفتن ندزد و نترس. اگر تو رابطتون نزدیکی نداشتین، بشین راحت و منطقی با خانوادت صحبت کن و بگو از اون پسر متنفری و چیزی برای آبرو ریزی نداری. فکر کن چی میخواد بگه، خودد زودتر به خانوادت بگو. از این پسرای بندال زیاد هست، فکر آیندت باش و اگر خواستگار خوبی داری به اون فکر کن. اگه کارتون با این خواستگارم به ازدواج کشید، بگو قبلا خواستگاری داشتی و طبق معمول یه رابطه ساده ای بینتون بوده ولی الان هیچی نیست و فقط تو توزندگیم معنا و مفهوم داری، ولی زیاده روی نکن. موفق و خوشبخت باشی
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.