جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

تغیررشته

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

4


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

4 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



1903
477
3295

solmazj

متقاضیان رشته پزشکی لازم است با توجه به رشته فارغ تحصیلی (نوع مدرک کاردانی) خود و طبق جدول مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه اقدام کنند.

کاردانی
0
امتیاز


1903
477
3295

solmazj

شهریه ثبت نام مامایی بدون کنکور سال 1400

شاید سؤال بسیاری از داوطلبان این باشد که آیا برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاهها شهریه ای باید پرداخت شود یا نه. پاسخ این سوال بستگی به دانشگاهی دارد که داوطلب در آن پذیرفته شده باشد. داوطلبانی که توانسته باشند بر اساس سوابق تحصیلی در دوره های روزانه پذیرفته شوند، نیازی به پرداخت شهریه نخواهند داشت. اما پذیرش در دوره های شبانه و یا دانشگاههای دیگر مستلزم پراخت شهریه در ازای تحصیل داوطلب خواهد بود. میزان این شهریه ها به نسبت دانشگاه متفاوت است.
0
امتیاز


1903
477
3295

solmazj

برای ثبت نام مامایی به روش «صرفا بر اساس سوابق تحصیلی» ابتدا لازم است داوطلب شرایط و سوابق خود را بررسی کند. در صورتیکه داوطلب این شرایط را داشته باشد می تواند از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کند. دفترچه راهنمای ثبت نام برای راهنمایی داوطلبان هر سال با اطلاعات جدید و لازم در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
پس از ثبت نام داوطلب در سایت سازمان سنجش ، شرایط او از قبیل معدل و نمرات تحصیلی مورد بررسی کارشناسان مربوطه قرار می گیرد. وارد کردن صحیح اطلاعات بخصوص معدل کتبی از اهمیت زیادی برخوردار است و داوطلب باید دقت لازم را بکار گیرد. اگر شرایط ثبت شده متقاضی مورد قبول کارشناسان و دانشگاه مربوط قرار گرفت یک زمان مصاحبه برای داوطلب در نظر گرفته می شود. شرکت در مصاحبه آخرین مرحله پذیرش داوطلب خواهد بود. در مصاحبه ای که انجام می شود، توانایی ها و سطح آگاهی داوطلب سنجیده میشود.
0
امتیاز


1903
477
3295

solmazj

ثبت نام مامایی بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی

پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته مامایی بر مبنای سوابق تحصیلی داوطلب انجام می شود. معیار قرار دادن سوابق تحصیلی برای پذیرش دانشجو در طی سال های اخیر در دانشگاه های مختلف انجام می گیرد. رشته های پیراپزشکی بیشترین ظرفیت را برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دارند. ضرورت تربیت نیروی انسانی در رشته های پیراپزشکی، بخصوص برای تأمین سلامت در مناطق محروم، از مهمترین علل اجرای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است.
البته لیست رشته هایی که هر سال برای جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی منتشر می شود به یک شکل و ثابت نیستند. این رشته ها در سال های مختلف ممکن است تغییر کند. اما رشته مامایی از جمله رشته هایی است که پای ثابت این لیست ها است و تقریبا هر سال جذب دانشجو به این روش را دارد.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.