جدیدترین سوالات





سوال های تصادفی

جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

گروه سوال:

بخشی از متن سوال:

دلايل افت فوتبال ايران

پس از جام جهاني 2006 فوتبال كشورمان روز به روز دچار افت شد و اكنون ميبينيم كه كشوري مثل لبنان هم ما را شكست مي دهد بدون اينكه تيم ما بتواند موقعيت خطرناكي برروي دروازه حريف ايجاد كند. در سطح باشگاهي هم ميبينيم تيم هاي بزرگ كشورمان مثل استقلال و پرسپوليس فوتبال زيبايي ارائه نمي دهند. به نظر شما دلايل اين افت شديد چيست؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:

ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده



5649
8421
16808

guest

دلیل اصلی افت شدید فوتبال ما داشتن رئیس غیر فوتبالی است. آقای کفاشیان چیزی از فوتبال و قوانین فوتبال نمیدونه و در اکثر مواقع که از وی سوالی پرسیده میشه اطلاعی از موضوع نداره. دلیل دیگر دخالت مستقیم سیاست در فوتبال ما هست که هر جور تمایل داشت فوتبال را اداره می کند. قراردادهای نجومی و دریافت پول زیاد هم دیگر دلیل افت شدید فوتبال ماست
0
امتیاز


جواب تو چیه؟

کاربر میهمان
     





2000 تومان هدیه بهترین جواب


لطفا اگر کسی اطلاعاتی درباره <a href=" ( لینک ) رهاشدگی</a> داره بهم بگه. دوستم چندوقته بهم میگه فکرمیکنه تله رهاشدگی داره و یه توضیحاتی هم داده ولی نمیفهمم چیه دقیقاً؟!


عزیزان عزیز بنده به شخصه قبل از گرفتار شدنم به اعتیاد به شدت مخالف اعتیاد و سیگار بودم یه شکست تو زندگیم باعث شد با کمک یه رفیق نا باب برای ارامش و بهتر شدن حالم متادونو بهم معرفی کرد بار اول یه دونه قرص ۲۰ بهم داد بدنم پاک بود بعد از یک ساعت به شدت حالم خوب بود قلیان زیادیم روش کشیدم بعد دو ساعت استفراغ و سرگیجه گرفتم نصف شب احساس خفگی بهم دست داد و با خواست خدا تونستم از جام بلند بشم و یه پارچ بزرگ دوغ محلی غلیظ خنک تو یخچالو سر کشیدم و همون باعث شد از اور دوز نمیرم .تا دو روز خوب میخابیدم و حالم خوب بود دوباره رفتم یکی دیگه خوردم و باعث میشد اعتناد بنفسم بالا بره و خوش باشم .ازون روزا ۳ سال میگذره که من متادون میخورم چند بار ترک کردم بازم خوردم الان دوباره کنار گذاشتم واقعن دیگه خسته شدم ازین متادون لعنتی قیافم شبیه معتادا شده لاغر شدم خانوادمم بهم شک کردن و باعث شد الان ۶ روزه تو ترکم بیقراری شدید دارم نمیتونم یجا وایسم و حال بلند شدنم ندارم امروز یدونه قرص بی ۲ خوردم خیلی سر خوشم کرده به نظرتون لغزش کردم و هرچی این چند روزو تحمل کردم الکی بوده یا ن با دوز خیلی کم بی ۲ متادونو ترک کنم .دوستان عزیز هر کدوم علم و تجربشو دارین بهم کمک کنین مرسی










با سلام
راهنمای اولین پرواز در فرودگاه
در اولین اقدام شما یک بلیط تهیه میکنید،که مهمترین اطلاعات آن شامل مبدا،مقصد،ساعت،شماره ترمینال،شرکت هواپیمایی و البته شماره پرواز(قسمت فلایت نامبر و معمولا عددی 4 رقمی) است.اگر بلیط توسط کسی دیگر تهیه شده و به دست شما نرسیده نگران نباشید در فرودگاه با ارائه کارت ملی از این اطلاعات آگاه میشوید.
قبل از سفرحتما کارت ملی یا شناسنامه را به همراه داشته باشید و تا آنجا که ممکن است از بردن وسایل تیز و آهنی خودداری کنید.همچنین سعی کنید دو ساعت قبل از پرواز به فرودگاه بروید.
فرودگاه یک در اصلی دارد که معمولا به دلیل بزرگ بودن محوطه فرودگاه شما با ماشین از آن وارد میشوید.
معمولا در هنگام ورود از نقطه ای که ماشین شما را پیاده میکند تا سالن فرودگاه و هنگام خروج از سالن خروجی و قسمت تحویل بار تا نقطه ای که ماشین شما را سوار میکند چرخ دستی وجود دارد که به صورت رایگان وسایل خود را با آن ها حمل میکنید.
فرودگاه های بزرگ (نه کوچک) جهت نظم،دارای چند ترمینال یا بخش هستند که با توجه به بلیط باید به آن ترمینال بروید.
در ترمینال مشخص شده،دو قسمت پرواز های داخلی و پرواز های بین المللی وجود دارد که هر کدام دو سری در دارند،یک سری برای ورود که بازرسی دارد و یک سری برای خروج که فقط یک ناظر دارد برای اینکه کسی وارد نشود.
در هنگام وارد شدن باید کیف دستی خود را روی دستگاهی که وسایل را توسط نوار نقاله به داخل میکشد و اسکن میکند قرار دهید و گوشی،کلید و حتی وسایل جیب خود را درون سبد پلاستیکی کنار گیت بازرسی قرار دهید و خود از گیت عبور کنید که در صورتی که وسیله غیر مجازی به همراه داشته باشید بوق میزند،همچنین بعد از گیت یک مامور وجود دارد که با یک وسیله دوباره شما را چک میکند و حتی میتواند به صورت معمولی شما را بگردد و بگوید کمربند را باز کنید و دوباره از گیت عبور کنید.اگر مشکلی نداشتید وسایل جیب خود را از سبد بردارید و کیف دستی خود را از طرف مقابل دستگاه اسکن بردارید.
اکنون شما در سالن عمومی فرودگاه هستید.که معمولا چندین پذیرش(قسمتی که کارت پرواز صادر میکند،بار را تحویل میگیرد و با عدد،بنر و یا عبارت روی نمایشگر کنارشان تفکیک میشوند)،سالن پرواز(سالنی که بعد از آن به هواپیما میروید و برای بقیه ممنوع است)،سالن خروجی(سالنی که بعد از اتمام پرواز به آن میروید،بار خود را تحویل میگیرید و دیگران بعد از آن منتظر شما هستند) و ... است.همچنین در این سالن یک ساعت وای فای رایگان به شما تعلق میگیرد.
حالا شما باید شماره پرواز خود (قسمت فلایت نامبر و معمولا عددی 4 رقمی) و شرکت هواپیمایی خود رابدانید.و اگر پذیرش شرکت هواپیمایی خود را میبینید روبروی آن قسمت بنشینید.سپس یا منتظر اعلام از طریق بلندگو باشید.یا نرم افزار اطلاعات پرواز فرودگاه را نصب کنید که هر تغییری را نشان میدهد.یا از طریق نمایشگرهایی که در سالن است وضعیت را بررسی کنید.
در قسمت پروازهای خروجی اگر خیلی زود رسیده اید روبروی شماره پرواز شما نوشته طبق برنامه،اگر تاخیر دارد ساعت جدیدی را با تاخیر ثبت کرده و اگر لغو شده عبارت باطل شد را مینویسد.
اگر منتظر کسی هستید قسمت پروازهای ورودی را چک کنید و روبرو سالن خروج بنشینید.
منتظر میشوید تا عبارت صدور کارت پرواز اعلام شود(معمولا یک ساعت قبل پرواز)،سپس به پذیرش اعلام شده میروید که فردی است که یک کامپیوتر دارد و یک نوار نقاله کنار اوست.اگر کیف دستی شما کوچک است و وسایل ممنوعه ندارید و میخواهید با خود آن را داخل هواپیما ببرید که هیچ،وگرنه کیف خود را روی نوار نقاله بگذارید،کارت ملی خود را تحویل دهید تا کارت پرواز برای شما صادر کند و برچسبی روی کارت پرواز و کیف دستی شما بزند تا آن را در قسمت بار قرار دهند.تا 30 کیلوگرم بار رایگان است و بالاتر از آن باید هزینه پرداخت کنید.
توجه کنید که در این مرحله است که شماره صندلی شما تعیین میشود،و اگر چند نفر با هم هستید کارت ملی ها را با هم تحویل دهید تا صندلی کنار هم به شما بدهند.شماره صندلی در قسمت (سیت) نوشته شده است که به صورت عدد و حرف انگلیسی است.
حالا بروید و روبرو سالن پرواز که داخل همان سالن عمومی است بنشینید.قانونا شما بعد از دریافت کارت پرواز میتوانید به سالن پرواز بروید ولی به علت شلوغ شدن 45 دقیقه قبل از پرواز شما میتوانید به سالن پرواز بروید.توجه کنید که معمولا 30 دقیقه قبل از پرواز از ورود به سالن پرواز جلوگیری میشود.
در این مرحله بازررسی سخت تری انجام میشود.هنگام ورود دوباره کارت ملی و کارت پرواز خود را تحویل میدهید تا آن را مهر کنند.سپس به قسمت بازرسی میروید که دوباره باید کیف دستی خود را روی دستگاهی که وسایل را توسط نوار نقاله به داخل میکشد و اسکن میکند قرار دهید و گوشی،کلید و حتی وسایل جیب خود را درون سبد پلاستیکی کنار گیت بازرسی قرار دهید و خود از گیت عبور کنید که در صورتی که وسیله غیر مجازی به همراه داشته باشید بوق میزند،همچنین بعد از گیت یک مامور وجود دارد که با یک وسیله دوباره شما را چک میکند و حتی میتواند به صورت معمولی شما را بگردد و بگوید کمربند را باز کنید و دوباره از گیت عبور کنید.اگر مشکلی نداشتید وسایل جیب خود را از سبد بردارید و کیف دستی خود را از طرف مقابل دستگاه اسکن بردارید.
در این مرحله این تفاوت وجود دارد که اگر کیف دستی به همراه دارید یا لپ تاپ باید وسایل خود را باز کنید.
اکنون شما در سالن پرواز هستید که چندین در خروجی دارد که با شماره مشخص شده و بالای هر کدام هم یک نمایشگر وجود دارد.در این جا باید گوش به زنگ باشید که هر وقت شماره پرواز و مقصد شما اعلام شد به در خروجی اعلام شده بروید که معمولا روی نمایشگر هم نوشته میشود.
یک نفر قسمت بزرگتر بلیط شما را جدا میکند و قسمت کوچکتر را که برچسب کیف دستی روی آن است به شما میدهد که در حفظ آن کوشا باشید.
حالا باید سوار اتوبوسی که روبروی شماست شوید که شما را کنار هواپیما میبرد حتی اگر هواپیما نزدیک باشد.
سوار هواپیما میشوید که مهاندار به شما خیر مقدم عرض میکند.و دنبال صندلی خود میگردید،در هواپیما معمولا ریف ها با عدد و صندلی های هر ردیف با حروف انگلیسی مشخص شده اند.که هر ردیف،صندلی های دوتایی،سه تایی،یا چهار تایی دارد.
مثلا ردیف 10 صندلی ای،بی،سی و دی.
روی صندلی خود بنشینید و اگر دیدید صندلی خالی وجود دارد از مهماندار اجازه بگیرید شاید موافقت کند آنجا بنشینید.
داخل هواپیما شبیه اتوبوس است و بالای سر خود میتوانید دستگیره را فشار دهید و دریچه را باز کرده و وسایل خود را داخل آن قرار دهید.
اکنون روی صندلی خود سینی غذا،یک کیسه تهوع،روزنامه،برگه آموزش بستن کمربند و حالت اضطراری و زیر صندلی جلیقه نجات را مشاهده میکنید.
بالای سر خود مثل اتوبوس خروجی تهویه،بلندگو،دکمه چراغ روشنایی، دکمه فراخواندن مهماندار وچراغ های بستن کمربند و خاموش کردن موبایل که هنگام صعود و فرود روشن میشوند را میبینید.همچنین کیسه اکسیژن معلوم نیست و موقع خطر خارج میشود.
با بستن در هواپیما مهماندار بستن کمربند و حالت اضطراری را توضیح میدهد.
کمربند ایمنی با چفت شدن دو قسمت فلزی بسته میشود و با کشیدن قسمت آزاد کمربند سفت یا شل میشود،برای باز کردن آن هم یک طرف قسمت فلزی را بالا میکشیم و قسمت دیگر را خارج میکنیم.
حالا چراغ های بستن کمربند و خاموش کردن موبایل روشن میشوند،کمربند را ببندید و جلوی چشم مهماندار از گوشی استفاده نکنید.
بعد از صعود چراغ ها خاموش میشوند و شما آزادید.بعد از چند دقیقه ثبات پرواز پذیرایی شروع میشود،که اگر صبح زود است،صبحانه،اگر ظهر است،نهار،اگر شب است،شام،اگر غیر این هاست،میان وعده میدهند.که معمولا به علت محدودیت جا انتظار غذای مجلل را نداشته باشید و همچنین سریع غذا را میل کنید،چون سریع جمع آوری می کنند.
در هنگام فرود دوباره چراغها روشن میشوند.سینی غذای و کمربند خود را ببندید و از گوشی جلوی چشم مهمانداراستفاده نکنید.
هنگام خروج معمولا همه هجوم میبرند،پس ریلکس جای خود بنشینید تا خلوت شود.پس از خداحافظی مهماندارها دوباره اتوبوس منتظر شماست که شما را به کنار سالن خروجی میبرد.
اگر وسایل داخل بار ندارید که هیچ خارج میشوید.وگرنه کنار نوار نقاله خاموش پرواز خود که روی نمایشگر کنار آن نوشته شده به مدت 10 دقیقه منتظر میمانید تا بار را ازهواپیما خالی و نوار نقاله را روشن کنند،که ساک خود را برمیدارید،عجله نکنید چون بار مداوما میچرخد.هنگام خروج ته بلیط را تحویل میدهید.
داخل خود فرودگاه معمولا آژانس وجود دارد که یک متصدی دارند که از او تقاضای ماشین میکنید که معمولا بالاتر از قیمت عادی است.پس میتوانید چند نفری به یک مقصد بروید یا یک راننده را کنار بکشید و کمتر با او حساب کنید که حق کمیسیون هم به متصدی نمیدهد.یا در شهر های بزرگ از نرم افزار اسنپ استفاده کنید که معمولا داخل خود فرودگاه فیلتر است و بیرون آن کار میکند.
سفر خوش.








پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود، سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ir) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات