با سلام و خسته نباشی خدمت اعضای گروه کدی که من نوشتم کد قاعده کرامر برای حل سه معادله سه مجهول است،منتها یه اشکال در این کد است، موقعی من کد را ران میکنم فقط یه جواب از سه جواب را به من می دهد.اگه امکان داره یه نگاهی بهش بندازین و اشکالش را درج کنین.با تشکر.
 #include<stdio.h>
 
#include<conio.h>
#include<math.h>
main()
{
int i,j,k,l,m=0,y,u,r;
float d,determ=1.0,a[3][3],b[3],x[3],c[3][3],deltam[3],delta=1.0,p[3][3],q[3];
for(i=0;i<=2;i++)
{
for(j=0;j<=2;j++)
{
printf("matris a");
scanf("%f",&a[i][j]);
}
}
for(l=0;l<=2;l++)
{
printf("bordar b");
scanf("%f",&b[l]);
}
for(i=0;i<=2;i++)
{
for(j=0;j<=2;j++)
{
c[i][j]=a[i][j];
}}
for(i=0;i<2;i++)
{
for(j=i+1;j<=2;j++)
{
d=c[j][i]/c[i][i];
for(k=0;k<=2;k++)
{
c[j][k]=c[j][k]-(d*c[i][k]);
}
}
}
for(i=0;i<=2;i++)
{
for(j=0;j<=2;j++)
{
if(i==j)
determ=determ*c[i][j];
}
}
for(y=0;y<=2;y++){
for(u=0;u<=2;u++){
p[y][u]=a[y][u];
}}
for(j=0;j<=2;j++)
{
for(i=0;i<=2;i++)
{
for(l=0;l<=2;l++)
{
if(i==l)
{
p[i][j]=b[l];
if(l==2 && m<=2)
{
for(i=0;i<2;i++)
{
for(j=i+1;j<=2;j++)
{
d=p[j][i]/p[i][i];
for(k=0;k<=2;k++)
{
p[j][k]=p[j][k]-(d*p[i][k]);
}
}
}
for(i=0;i<=2;i++)
{
for(j=0;j<=2;j++)
{
if(i==j){
delta=delta*p[i][j];
}
}}
deltam[m]=delta;
x[m]=(deltam[m])/(determ);
for(r=0;r<=2;r++){
if(r==m){
q[r]=x[m];
} }
m=m+1;
for(y=0;y<=2;y++){
for(u=0;u<=2;u++){
p[y][u]=a[y][u];
}}
}
}
}
}}
for(r=0;r<=2;r++){
printf("%f",q[r]);
}
getch();
}

جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

گروه سوال:

بخشی از متن سوال:

game

برنامه ای برای بازی عدد راحدس بزن این برنامه عددی تصادفی به نام عدد هدف یین0 تا100 را
تولید کند و سپس از کاربر بخواهد با وارد کردن اعداد مختلف، عدد مزبور را حدس بزند. هر عددی که کاربر وارد
می کند توسط برنامه بررسی می شود و اگر از عدد هدف بیشتر بود پیغام Greater و اگر کم تر بود پیغام Less بدهد.
یک دور بازی تا جایی ادامه می یابد که کاربر عدد هدف را وارد کند. در این صورت برنامه پیغام
Congratulations و تعداد کوشش های کاربر برای حدس زدن عدد هدف را نمایش می دهد و سپس از وی
می پرسد مایل به ادامه دادن است یا خیر؟ اگر کاربر در پاسخ:
 کلید Enter را بزند برنامه باید از ابتدا تکرار شود،
 کلید Space را بزند باید بهترین رکورد )کمترین تعداد تلاش برای حدس زدن عدد در بازی های متوالی(
نمایش داده شود و دور جدید بازی از ابتدا آغاز شود،
 کلید F1 را بزند باید نام و مشخصات برنامه نویس نمایش داده شده و برنامه خاتمه یابد،
 کلید ESC را فشار دهد باید بهترین رکورد نمایش داده شود و برنامه خاتمه یابد.
بخش تشخیص کلید فشرده شده را به کمک switch بنویسید.
کد اسکی کلیدهای Enter و Spac e و ESC به ترتیب 01 و 13 و 32 و کد گسترش یافته ی کلید F1 برابر 95 است.
دستورهای زیر که در فایل سرآیند stdlib.h تعریف شده اند، یک عدد تصادفی بین صفر تا 011 تولید می کنند که
در متغیر a قرار می گیرد:
randomize();
int a = random(100



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:

ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده



5582
8388
16372

Guest

سلام
اگه بخواهید این پروژه را براتون با قیمتی توافقی انجام میدیم

یک سر به سایت ما بزنید :
( لینک )
0
امتیاز


جواب تو چیه؟

کاربر میهمان
     





2000 تومان هدیه بهترین جواب



















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود، سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ir) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات