جدیدترین سوالات





سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

گروه سوال:

بخشی از متن سوال:

روانشناسی فردی

با سلام و خسته نباشید .بنده مدتی است که دچار نگرانی های بی اساس شده ام که همیشه منتظر یک اتفاق بد و ناگوار در زندگی خود هستم طوری که باعث سردرد های شدید و بالا رفتن تپش قلب نیز می شود البته این استرس و نگرانی سالهاست که با بنده همراه است ولی چند ماهی است که بر شدت آن افزوده شده و در طول روز بسیار اذیتم می کند طوری که مثلاً هر بار زنگ تلفن را می شنوم از اینکه جواب بدم ترس دارم که نکند خبر بدی باشد اخیرا به خاطر تپش قلبم و سردردهای شدید به پزشک مراجعه کردم و ایشان به غیر از قرص های تنظیم فشار خون وضداظطراب (قرص بوسپانکس) قرص دپاکین (که فکر می کنم قرص مربوط به تشنج باشد که علت تجویز آن را به من نگفتن )نیز به بنده تجویز نموده اند که تاثیر چندانی احساس نمی کنم حال خواستم از مشاوره شما استفاده کنم ؟ لطفا مرا راهنمایی کنید؟
با تشکر - فرشاد



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:

ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
17
30

sayena94

4.ترس خودتون رو با یک جمله جا به جا کنید: یک جمله از قرآن یا کوروش یا نیچه یا هرچی که دوست دارید رو داشته باشید تا موقع ترس اون جمله رو با خودتون تکرار کنید.
5. نفس عمیق بکشید و جمله رو چند مرتبه تکرار کنید.(این مرحله رو باید دفعات زیادی انجام بدید فقط کافی تمرین کنید)
6.اگر در مورد مسئله خاصی تشویش دارید ببینید راهی وجود داره که ریسک وقوعش رو کاهش بدید.واقع بینانه برخورد کنید مثلا در های خونه رو شب قفل کنید. وقتی دوچرخه سواری میکنید کلاه سرتون بذارید..کار های "واقعی".
در نهایت بدونید که تمام این کار هایی که دارید برای خودتون میکنید و کمکی که باید به خودتون بکنید در رابطه با کاهش اضطراب شماست و نه با هدف اصلی کاهش ریسک ها و خطراتی که ترسشون رو دارید.
0
امتیاز


0
17
30

sayena94

1.ترس خودتون رو بپذیرید: شاید احمقانه باشه اما هر موقع احساس ترس کردین با صدای بلند به خودتون بگید من میترسم و مضطربم و احساس میکنم کاری نیست که بتونم در مقابل اتفاقات بدی که قرار بیفته انجام بدم. به خودتون واقعیت رو بگید به جای اینکه سعی کنید باهاش مقابله کنید و ازش فرار کنید. (که با مطرح کردن این سوال و پذیرشش نشون میده این قابلیت رو دارید.)
2.بفهمید ترس از کجا شروع میشه:ببینید کجای بدنتون اولین علائم رو نشون میده(که خوشبختانه شما از این موضوع درک درستی دارید)
3.به صورت تعمدی تمرکز خودتون رو روی اون بخش از بدنتون قرار بدید: باز هم ممکنه احمقانه به نظر بیاد ولی گرفتن تمرکز از چرخه بی انتهای فکر مضطرب و معطوف کردن تمام توجه به یک نقطه فیزیکی مثل عضوی از بدن به شما کمک میکنه.
0
امتیاز


جواب تو چیه؟

کاربر میهمان
     



2000 تومان هدیه بهترین جواب


















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ir) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.