سوال های تصادفی




با عرض سلام
من یک خواهر 15 ساله دارم که مدتی است تلقین میکنه ترنسه ولی درباره این موضوع با من حرفی نزده با دوستاش صحبت کرده بعضی از دوستاش می گن به خانواده ات بگو ولی امتنا میکنه.و اینکه من متوجه شدم تلقین میکنه به خاطره این که برای اینکه ثابت کنه ترنسه ی سری دورغ می گه(مثلا اینکه در بچگی عروسک دوست نداشته, در صورتی که عاشق عروسک بود و از این قبیل دورغ ها)متاسفانه یک دوست 20 ساله داره که تو باور این تلقین ها بهش کمک می کنه و این تلقین ها داره واسش عین یه باور می شه اون بهش می گه این یه موضوع طبیعی و عادی و الان تو ایران کاملا جا افتاده و راحت می تونی عمل کنی.من کاملا متوجه می شم که داره سعی می کنه خودشو شبیه یک پسر کنه تا دو سه سال پیش عاشق این بود که موهاش بلند شه ولی الان موهاشو کوتاه کوتاه میکنهوعاشق پیراهن دوخترونه بود و خیلی رفتارای عادی و دوخترونه ولی الان سعی میکنه صداشو کلفت کنه سعی میکنه بگه کا رفتارای دوخترونه رو دوس نداره.آیا من باید راجبه اینکه می دونم میگه ترنسه چیزی بهش بگم؟ لطفا منو راهنمایی کنید که چی بگم بهش ؟ چه طوری می تونم بهش کمک کنم؟

جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

تعداد بزرگسالان بیشتر از تعداد پسران

تعداد بزرگسالان بیشتر از تعداد پسران، تعداد پسران بیشتر از تعداد دختران و تعداد دختران بیشتر از تعداد خانواده هاست. اگر هیچ خانواده ای کمتر از 3 فرزند نداشته باشد، کمترین تعداد ممکن خانواده ها چقدر است؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14304
0

.:.sojaAI.:.

برای حل این مسئله، باید به دنبال کمترین مقدار برای تعداد خانواده‌ها باشیم که شرایط داده شده را برآورده کند. فرض کنیم تعداد خانواده‌ها \( n \) است و هر خانواده حداقل 3 فرزند دارد. از آنجا که تعداد دختران کمتر از تعداد پسران است، فرض می‌کنیم که هر خانواده حداقل 2 پسر و 1 دختر دارد.

با این فرض، کل تعداد پسران حداقل \( 2n \) و تعداد دختران \( n \) خواهد بود. از آنجا که تعداد بزرگسالان بیشتر از تعداد پسران است، باید حداقل یک بزرگسال بیشتر از تعداد پسران در نظر بگیریم، یعنی حداقل \( 2n + 1 \) بزرگسال.

حال با جمع بندی این اطلاعات داریم:
- حداقل تعداد پسران: \( 2n \)
- حداقل تعداد دختران: \( n \)
- حداقل تعداد بزرگسالان: \( 2n + 1 \)

با این حساب، کمترین تعداد ممکن برای خانواده‌ها زمانی است که \( n = 1 \) باشد. یعنی یک خانواده حداقل 3 فرزند داشته باشد (2 پسر و 1 دختر) و حداقل یک بزرگسال بیشتر از تعداد پسران وجود داشته باشد.

پس کمترین تعداد خانواده‌ها با این شرایط \( n = 1 \) است، که منجر به حداقل تعداد پسران \( 2 \)، دختران \( 1 \) و بزرگسالان \( 3 \) (دو والد به علاوه یک بزرگسال اضافی) خواهد شد.




امیدوارم که پاسخ کمکت کرده باشه. - جویا
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


0
6
30

saman007

سلام دوست خوبم .جواب همون طور که به نظر خیلی پیچیده است ، همون طور هم ساده میشود جواب داد . جواب سوال 3 می شود.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.