جدیدترین سوالات

دختری ۲۰ ساله هستم که از حدود ۱۴ سالگی از یکی از بستگانمون که در شهر دیگه ای زندگی میکنه و دوسال از من بزرگتره خوشم میاد ایشون شخصیتی داره که از دوستی های معمولی و کلا رابطه گریزونه و دوست داره یک نفر رو واقعا عاشقانه دوست داشته باشه و با همون شخص هم ازدواج کنه ، حس من به ایشون از یه دوست داشتن معمولی فراتره، وقتی ۱۵ ساله بودم و این موضوع رو باهاش درمیون گذاشتم جواب درستی به من نداد و من این رو پای بچه بودنمون گذاشتم ، حدود ۱۷ سالگی بدون دلیل به من کادویی داد و سعی میکرد خودش رو به من نزدیک کنه و حس میکنم بهم بفهمونه دوستم داره اما من بخاطر غرور مسخره و چون به من جواب درستی نداده بود اونو از خودم میروندم ؛ وقتی که ۱۹ ساله بودم دوباره به طریقی بهش فهموندم که دوستش دارم اما بهم گفت که هنوز شخص مورد نظرشو پیدا نکرده و جوری این حرفو زد که یعنی من از اون تصور ذهنیش درمورد کسی که میخاد دور هستم مگر اینکه به این تصور نزدیک تر شم ، امسال که ۲۰ سالم شد به خودم قول دادم که به این شخص هم به چشم یه آشنای معمولی نگاه کنم و حسم رو از بین ببرم و سعی میکردم خودم رو ازش دور کنم و ارتباط زیادی باهاش نداشته باشم حتی وقتی به من به بهونه حال و احوالپرسی پیام میداد مثل قبل باهاش راحت حرف نمیزدم و خودش هم متوجه این موضوع شد و حتی بهم گفت که بنظرش من راهمو پیدا کردم ( حس میکنم منظورش این بود که خوبه که از دوست داشتنش دست کشیدم)
تا وقتی که حدود یک هفته پیش بعد از اینکه یکماه قبلش توی تعطیلات عید دیده بودمش ، به من زنگ زد و درمورد چیزای مختلف و معمولی حرف زدیم باهم ، بعد از اون ازم دلیل رسمی بودنم رو پرسید و من هم گفتم دلیل خاصی نداره.

بعد از این همه توضیح میخام بپرسم که آیا از نظر شما این شخص به من علاقه ای داره که با اینکه من خودم رو ازش دور میکنم باز میخاد با من ارتباط داشته باشه یا نه؟
اگه آره ، من چه کاری باید انجام بدم؟




سوال های تصادفی

جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

روابط دختر و پسر

سلام خسته نباشید . توروخدا یه راهنمایی خوب کنید زندگیم داره نابود میشه .
من یه دختر 19 ساله ام ظاهر خوبی دارم خیلیا خواستن باهام دوست بشن ولی قبول نکردم .یه ساله قبل با یه پسری اشنا شدم که خیلی مومنه به عقایدش پای بنده همین باعث شد که من عاشقش بشم ولی متاسفانه اون اصلا منو دوستنداره . چند وقته پیش متوجه شد که من بخاطر مشکلات جنسی (شهوتم) دارم سختی میکشم .ترسید گفت نمیخوام بری سراغ پسرایه دیگه کلی باهام حرف زد ولی خودشم میدونه که قانع نشدم . اون گفت اگه من بخوام رابطه داشته باشم که شهوتت کم بشه میشه زنا که گناهه بزرگیه .بهم گفت بیا صیغه ام شو .برا صیغه اگه پدر دختر نباشه میتونه راحت قبول کنه منم پدرم نیست متاسفانه . هنوز قبول نکردم ولی بهم گفت حتی اگه صیغه ی منم بشی تا هروقت که خودت نخواستی دستمم بهت نمیخوره بهش ایمان دارم چون رو من خیلی غیرت داره میدونم اگه من نخوام هیچکاری نمیکنه . ولی بهم گفت بعد اینکه زمانه صیغه تموم شد باید ازدواج کنی گفت من فقط تا زمان ازدواجت کنارت میمونم .گفت باید بدون دردسر بری . درضمن گفت رابطه ی (مقعدی) اگه خواستی باهات دارم . من تو زندگیم خیلی زیاد مشکل دارم هم از نظر مالی هم خانواده ام .خودمم نمیخوام یه دختره هرزه بشم .توروخدا زود راهنماییم کنید اون امشب ازم جواب میخواد من نمیدونم چیکار کنم .



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

12


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

12 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



20178
9829
67305

Guest

بابا شما چقدرساده اید ، تابلو اصلا نویسندش دخترنیست و یک‌پسر رویای خودشو نوشته ؛ الان دخترها همه با خودارضایی آشناهستند و خودشونو ارضا میکنند
ولی وقتی یک دختر پیشنهاد میده خوب باید بکنیش دیگه
0
امتیاز


20178
9829
67305

Guest

اون اقای مومن که یک روباه مکار اگه مومن بود باید میدانست از غریزه جنسی یک دختر 19ساله نباس اینجوری سو استفاده کنه غلط کرده گفته دست نمیزنم رابطه مقعدی تو پزشک قانونی مشخص میشه باچه دلی میخوای اینده سر پسری اوار بشی که لذت جنسیش قبلا کس دیگه برده دختر خانم این کار نکن که مثل یک دستمال چرک بعدا دست به دست مبشی تودست دوستان اون ادم ظاهرا مومن
0
امتیاز


20178
9829
67305

Guest

سلام
بگو نههههههههههههههههههههههههههههههههههه به هیچ عنوان مگر عقد صیغه بشی که واسه چند ماه یا چند سال کلش اخر که چی؟ میشی هرزه به قول خودت میگم نهههههههه دلیل دارم عقایدش بخوره به سرش مقعدی که حرامه میگه من عقایدم محکمه زنا و فلان و غیره اینا همش مکره دختر جون بگو نههههههههههههههههههه صیغه و رابطه نهههههههههههههههههههههه فقط عقد جشن و عروسی بعدا ک توانشو داشتی بگیر وگرنه صیغه ای که خودشم میگه ازدواجی درکار نیست دستم بهت نمیزنم پس چرا صیغه میکنی؟ روباه مکار زندگیه دختره رو خراب میکنی که اخوندی خاک عالم بر سرت با این عقیده ات که ازدواجی درکار نیست خب برو جلق بزن زندگیه دخترو خراب میکنی؟ دختر جون نهههههههههه میگم نهههههههه اگه مرده پس زن میخاد کی بهتر از شما که رفتار و اخلاق شمارو میدونه به هیچ عنوان صیغه ک ازدواجی درکار نیست نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه sportspam 1
0
امتیاز
guest : موافقمممم - 21 اردیبهشت ماه 1398


20178
9829
67305

Guest


ادامه

این بود تا چند سال قبل که بین روز با تاکسی رفتم خونه. همین که در را زدم، زنم اومد در خونه و گفت: حاجی آبگوشت داریم، برو چند تا نون بخر وبیا! چون جمله اش دقیقا شبیه جمله ی سی سال قبل اون زن خراب بود، ناگهان خاطره ی اون روز در ذهنم تداعی شد و دلم آشوب شد. فوری رفتم در تاکسی نشستم و منتظر شدم. بعد از لحظاتی دیدم جوانی از خانه ام بیرون زد.

صداش زدم و گفتم: سوار شو. گفت: تو کی هستی؟ گفتم: سوار شو تا بهت بگم. وقتی سوار شد، گفتم: من شوهر همون زنی هستم که الآن باهاش مشغول بودی! از ترس شروع به لرزیدن کرد. گفتم: نترس ، حقم بود و خاطره ی دوران جوونیمو واسش تعریف کردم و گفتم :تو هم منتظر چنین روزی باش!

بعد از این قضیه هم زنم رو طلاق دادم. این را براتون گفتم که مراقب رفتارتون باشید و گول وسوسه های شیطون رو نخورید...



0
امتیاز


20178
9829
67305

Guest

سلام

این مطلب برای اون آقا که پیشنهاد صیغه به یک دختر 19 ساله داده!


امروز یکی از دانشجوهایی که خونمون اومده بود قضیه ی جالب و در عین حال عبرت آموزی رو نقل کرد. گفت: با چند تا از رفیقام سوار تاکسی بودیم که راننده ی تاکسی برای اینکه ما رو نصیحت کنه که در این سنین جوانی مواظب خودتون باشید، گفت:

بیست سی سال قبل وقتی که 18 سالم بود ، توی محلمون یک زن خراب زندگی می کرد که شوهر هم داشت . یه بار وسوسه شدم که باهاش رابطه داشته باشم.

خلاصه وقتی که شوهرش نبود رفتم خونش و مشغول شدیم. اواخر کار بود که در خونشو زدند. زن فوری لباساشو پوشید و رفت دم در. شوهرش اومده بود. زن هم گفت: حاجی امروز آبگوشت داریم برو چند تا نون بخر و بیا. شوهرش رفت و من هم لباسمو پوشیدم و از خونه زدم بیرون.
برگرفته شده از: ojeparvaz.blog.ir
0
امتیاز


20178
9829
67305

Guest

سلام


این نشان می دهد با توجه به تنوع وسایل ارتباط جمعی و امکاناتی که در اختیار آنها قرار گرفته متاسفانه سن بلوغ جنسی کاهش یافته و جامعه به منظور مقابله با مفاسد ناشی از این تحولات می بایست چاره ای بیاندیشد، تسهیل امر ازداوج جوانان گامی در این راستا است کاش سوجا در این زمینه اقدامی می کرد.


خانم شما اگر دست به این عمل اشتباه نزده اید، لطفا بیشتر فکر کنید، آیا بزرگتری در خانه و خانواده شما نیست که شما را راهنمایی کند؟

آینده شما مطمئنا با این عمل نیست و نابود می شود.
0
امتیاز


20178
9829
67305

Guest

به مسئولین بگو:

به مسئولین بگو زمانی یک مساله را برای یک جامعه ی ناآگاه مطرح می کنی ، بدون کار کارشناسی، بدون تحقیق، بدونن .. نتیجش اینه که دو تا جوون این مملکت ناخواسته وارد یک رابطه ی غلط می شوند که مسلما برای هر دو شون مضر است.

- به مسئولین بگو اگر فکر این مشکلات نباشند نتیجه ی این روابط ما را از غرب هم بیشتر غرق در مفسده خواهد کرد، بگو اینگونه روابط بی سر و ته که فقط اسمش متفاوته چه فرقی با روابط آزاد غرب دارد.
0
امتیاز


20178
9829
67305

Guest

سلام


به این بابا که از دین ظاهرا فقط ظاهرش را داره بگو:
- این جوانمردی نیست که از نبود پدر خانواده سوء استفاده کنی و دختر بی پناهی را به روز سیاه بنشانی، اگر مرد بودی او را برای ازدواج به یک هم کفوش معرفی می کردی.
- به این بابا بگو صیفه مال دختر مجرد 19 ساله نیست!
- به این بابا بگو این رابطه که درخواستش را داره در اسلام محل اشکاله!
- به این بابا بگو اون بابا هم نتیجه ی این کارش را خواهد دید، آدم ها ممکنه به خواب بروند یا خودشان را به خواب بزنند اما خدا بیداره (هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت )

- به خودت بگو کاش یک کم خوددار بودی
- کاش در این شرایط به یک مشاور یا بزرگتر فامیل مورد وثوق مراجعه می کردی.
- به خودت بگو عشق و عاشقی سرابی بیش نیست، برای افسانه ها و سرگرم کردن ما می نویسنش.


- به سوجا بگو دیدی در لحظات بحرانی زندگی یک جوون 19 ساله ی این مملکت نتونستی کاری انجام بدی. خدا بدادش برسه.

-
1
امتیاز


20178
9829
67305

Guest

سلام


سلام

این بابا مومنه یا تو فکر می کنی مومنه گرگه در لباس گوسفند،
این رابطه که از تو خواسته در اسلام محل اشکال است
چرا به یک خواستگار خوب جواب مثبت نمی دی
خودتو نابود نکن
خواستگاره حتی اگه بی پول باشه اقلا آیندت خراب نمی شه
با این رابطه تو همونی می شی که ازش نفرت داری و تو جمله آخرت بهش اشاره کردی
0
امتیاز


20178
9829
67305

Guest

سلام


اون اگه مومن بود این درخواست را از تو نمی کرد. تو مطمئن باش فرصت های زیادی برای ازدواج داری قبول نکن
0
امتیاز



مشاهده ی سایر جواب ها


1

آخرین صفحه : 1 از 1 اولین


جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب






- در تمام مصراع ها آرایه ی « تشخیص » به کار رفته مگر در مصراع ...
الف : صبح امید که بود معتکف پرده غایب
ب ) چون شمع خنده نکردی ، مگر به روز سیاهم
ج ) مرا نصیب غم آمده به شادی همه عالم
د) نگران با من ا ستاده سحر

2 در همه ی گزینه ها ،‌جز گزینه ی ....آرایه ی کنایه به کار رفته است .
الف ) بی نوایی و تنگ چشمی را از دلم ریشه کن ساز .
ب) توانی به من عطا فرما که در برابر گستاخ و مغرور ،‌ز نوای دنائت خم نکنم .
ج) زا یر نامدار زانو بر زمین زده و سر فرود آورده بود .
د) مرا مشاطه ی صبح و زینت بخش ریاحین و ازهار/ می نامند .

3در بیت « چو دیدش به خدمت دو تا گشت و راست / دگر روی بر خاک مالید و خاست » همه آرایه ها جز آرایه ی ...دیده می شود .
الف) کنایه ب) تضاد ج) واج آرایی د) تشبیه

4 در کدام گزینه آرایه ی « جناس » می بینید ؟
الف) روزی ترو خشک ما بسوزد / آتش که به زیر دیگ سوداست
ب) از غرقه ی ما خبر ندارد/ آسوده که در کنار دیاست
ج) هر آدمی ای که مهر مصرت / در وی نگرفت سنگ خاراست
د)گویند نظر به روی خوبان / نهی است نه این نظر که ما راست

5در همه گزینه ها به جز گزینه ....کنایه به کار رفته است ؟
الف ) پراکنده کافور به خویشتن / چنان چون بود رسم و ساز کفن
ب) بدانگه که شده پیش کاووس باز / فرود آمد از باره بر « بردش » نماز
ج) سیاوش بیاو ( به پیش ) پدر / یک خود زرین نهاده به سر
د) چنان آمد اسب و قبای سوار / که گفتی سمن داشت اندرکنار

6- کدام گزینه « ضرب المثل » گشته است ؟
الف)همی جنگید ومردی فروشد همی
ب)جهان را به چشم جوانی مبین
ج)مگر بنده کز بشد عاری بود
د) هر که را سر بزرگ ، ‌درد بزرگ

7 در کدام گزینه ، آرایه جناس وجود دارد ؟
الف) سلام او در وقت صباح مومنان را صبوح است .
ب) الهی ،‌عذر ما بپذیر ،‌بر عیب های ما مگیر .
ج) الهی ، ترسانم از بدی خود ، بیامرز مرا به خوبی خود
د) ذکر او مرهم دل مجروح است و مهر او بلانشینان را کشتی نوح است

8- در کدام گزینه آرایه ی « سجع » می یابید .
الف) هستی هر چه نام هستی دارد بدوست
ب) جهان را بلندی و پستی تویی
ج) مست کننده از نیستی ، نیست کننده پس از هستی
د) بی ادب محروم شد از لطف رب

9- در کدام گزینه آرایه ی سجع نیست .
الف) هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و چون بر می آید مفرح ذات
ب) طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت .
ج) رحمت عالمیان و صفوت آدمیان و تتمه ی دور زمان .
د) باران رحمت بی حسابش همه را رسیده و خوان نعمت بی دریغش همه جا کشیده .

10- کدام گزینه آرایه ی جناس ندارد ؟
الف ) بر آن گونه رفتند هر دو به رزم / تو گفتی که اندر جهان نیست بزم
ب) من امروز بهر جنگ آمدم / پی پوزش و نام و ننگ آمدم
ج)‌بگوبمت زین گونه امروز یال / کزین پس نبیند تو را زنده زال
د) بزد تیر بر چشم اسفندیار / سیه شد جهان پیش آن نامدار
1در بیت«از ولای دودمانش زنده¬ام می توان دیدن نوا در سینه¬ام» کدام آرایه ادبی وجود دارد؟
الف)تلمیح ب)تضاد ج)تشبیه د)تشخیص

2گونه¬ ی گفتاری زبان را در نوشتار به کار نمی بریم مگر در....................
الف)جملات تعجّبی ب)جملات امری ج)جملات طنز و لطیفه ها د)نقل قول ها و سبک های ویژه

3در کدام گزینه به حدیث شریف «اَنا مدینةُ العِلمِ و عَلیٌّ بابُها» اشاره شده است؟
الف)چون خلیل از شعله گل چیدن خوش است
ج)مسلم اوّل شه مردان علی است
ب)خاکم و از مهر او آیینه ام
د)ذات او دروازه ¬ی شهر علوم

4معمولاً در گفت و گوی های بین اشخاص در داستان ها و فیلم نامه ها،به جای نام گوینده از نشانه¬ ی نگارشی ...........استفاده می کنند.
الف)ویرگول، ب)گیومه« »
ج)دو نقطه: د)خط فاصله-


5فهوم جمله¬ ی«نادان را به از خموشی نیست»در کدام گزینه آمده است؟
الف)خاموشی بهتر از نادانی است.
ج)بهترین کار برای نادان سکوت است.
ب)نادان بهتر است فایده کم حرفی را بداند.
د)بهتر از خاموشی چیزی در این دنیا وجود ندارد.

6در بیت«درونش همچون غنچه از ورق پر به قیمت هر ورق زان یک طبق دُر» کدام آرایه¬ی ادبی بکار رفته است؟ الف)تشخیص ب)تشبیه ج)تلمیح د)تضاد

7 ا توجه به بیت«درونش همچون غنچه از ورق پر به قیمت هر ورق زان یک طبق در» مشبهٌ به کدام است؟
الف)طبق ب)ورق ج)غنچه د)کتاب

8در بیت زیر کدام آرایه های ادبی به کار رفته است؟
«دارای دو گیتی ملک العرش خدایی کاو را نه نیاز است و نه انباز و نه همتا»
الف)تشبیه ب)تلمیح ج)تشخیص د)تکرار


9«برق از شوق که می خندد بدین سان قاه قاه؟» چه آرایه¬ی به کار رفته است الف)تشخیص ب)تشبیه ج)تضاد د)تکرار

10مفهوم مصرع«بی ادب می شود از فیض الهی محروم»در کدام گزینه آمده است؟
الف)انسان نباید بی ادب باشد. ج) انسان های محروم با ادب هستند.
ب)خدا بی ادبی را دوست ندارد. د)انسان بی ادب از لطف و بخشش خدا،بی نصیب می شود

















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.