سلام
من دختری 35 ساله هستم که مدت 6 سال با پسر خاله ام که 43ساله است دوست بودم عاشقش بودم و همه کار برایش کردم اون هم همیشه میگفت دوستم داره و عاشقمه. اون ورشکسته و از نظر خانوادش مطرود بود اما من هم از نظر مالی و معنوی خیلی کمکش کردم چون از نظر اجتماعی و شغلی موقعیت خوبی دارم خیلی بالاتر از اون. اما چند وقتی هست که با یک زن مطلقه که دختری 17 ساله داره آشنا شده و پیامهای عاشقانه رد و بدل میکنه و وقتش رو با اون میگذرونه. من آخر هفته ها همیشه میرفتم خونشون براشون خرید میکردم و به خودش و خانوادش کمک میکردم آشپزی میکردم...
بعد از فهمیدن دوستیشون ازش خواستم اگه دوستم داره بخاطر من رابطش رو با اون زن بهم بزنه.
اما اون همش میگفت من تو دوستی با این زن گیر افتادم کنارم باش تا من یواش یواش باهاش قطع کنم. من الان ازش فاصله گرفتم دائم برام پیام های عاشقانه میده اما هنوز با اون زن رابطه داره.. من خودم خیلی داغون هستم.. بهش اعتماد کامل داشتم ..
الان نمیدونم چکار کنم .. فقط فکر میکنم اگه واقعا راست میگفت و دوستم داشت اینکارا رو با هام نمیکرد. حتی یکبار که اون زن اومده بود دنبالش و من خونشون بودم باهاش رفتم پیش زنه اون دستشو انداخت گردن زنه به من گفت حرفاتو بزن و برو و بعد با زنه خندون سوار پراید زنه شدن و رفتن.. و من موندمو یک کوه درد..
اما بعدا گفت که اون لحظه به فکرش نرسیده که طرف من باشه یا اون زنه و گفت از کارم پشیمون شدم..
لطفا راهنمایی کنید ایا همچین آدمی واقعا اینطور که میگه دوستم داره؟ یا ممکن هست در آینده بهتر بشه.. چون خانوادش تحت فشار گذاشتیش که باید با اون زن بهم بزنی و فقط من بدردش میخورم...
ناراحتم و دلسرد... اما هنوز عاشقش هستم..

سلام من دختری هستم 22 ساله و مجرد. خانواده مذهبی ندارم اما خودم با این که محجبه نیستم ولی مقید به خوندن نماز هستم. اما از لحاظ جنسی به شدت داغم. به طوری که گاها مجبور به خود ارضایی میشم. اما الان به شدت دوست دارم ازدواج کنم.مدت یک ماهه با یک آقایی آشنا شدم که با خانواده ام هم آشناشون کردم. و ایشون گفتن که قصد ازدواج دارن. قرار بود بیان خواستگاری اما ایشون مدام به من شک میکردن و موبایلم رو چک میکردن و... تا اینکه رابطشونو با من به هم زدن. الان دوباره پیام داده که میخواد برگرده . اولا متوجه شدم که با یک خانوم دیگه در حد تلفنی در رابطع بوده . البته میگه اصلا جدی نیست. البته تجربه ثابت کرده دروغگو نیست. اما سوال من: الن یه موضوعیو مطرح کرده که اینجوی بخواد ازدواج کنه مجبور به سین جیم میشه و اذیت میشه. واسه همین گفت یه مدت فقط دوست باشیم. من هم قبول کردم اما... ایشون میگه به رابطه ی عادی راضی نیست و دوست داره با هم تماس فیزیکی و معاشقه داشته باشیم تا آرامش بگیره و راحت تصمیم بگیره. البته رابطه نمیخواد ولی.... از یه ور واقعا دوسش دارم و نمیخوام از دستش بدم از یه ور حس میکنم اگه اینکارو بکنم ممکنه ازم خسته شه. چیکار کنم؟

سلام من دختری 27 ساله هستم که 9 ماهه با پسری 31 ساله عقد کردیم، از اوایل آشنایی گفت من کالا واسه جهزیه نمی خرم منم گفتم خانوادم میگن 2 یا 3 کالا باید پسر بخره حالا گفت اشکال نداره بعدا درستش می کنیم، از ماه اول حقوقامو میگرفت و 100 هزار تومن واسم میذاشت که کمتر پول خرج کنم، گفت باید جمع کنیم لازم میشه چند ماه بعد خونه خریدیم چون وام مسکن داشتیم 3 دانگ 3 دانگ به ناممون شد، منم هر چند وقتی میگم 2تا کالا رو تو باید بخری همش باهام دعوا میکنه که اصلا پولتو به من نده منتم رو من نزار، این دفعه هم وام ازدواجمو میخواد بگیره بازم گفتم اگه واممو نمیگرفتی خودم بقیه جهازمو میخریدم نیازی هم نبود تو بخری بادجور قاطی کردو باهام دعوا افتاد گفت تو آرامشو ازم میگیری طلاقت میدم ی زن دیگه میگیرم، توهم برو تو اون خونه زندگی کن، گفتم این چه حرفیه میزنی گفت دیدی رو اعصاب آدم راه میرن چه حسی داره حالا هم باهام قهره دو روزه زنگ نمیزنه و جوای زنگمو نمیده، تو این 9 ماه هم همش سر هر چیزی دعوا میافته باهامو داد میزنه کلا عصبیه، کارش زیاده تا هر چی میگم عصبی میشه، پدرم نداره باید شبا پیش مادرش بره که تنها نباشه، از این موضوع هم بدم میاد بیشتر از من به مادرش بها میده، نمیدونم با این شوهر چه کنم؟مشکل از منه یا اون نمیدونم، خودمم حساسم زود ناراحت میشم و چهرم عوض میشه نمیتونم خودمو کنترل کنم، مثلا منو پیش خانوادش مسخره میکنه من ناراحت میشم تا شب بهش غر میزنم آخرم اون سرم داد میزنه دعوا میشه..کمکم کنید.


جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

رابطه با دختر

پسری هستم ١٧ ساله که میخوام برای کنکور درس بخونم
٣ ماهه با دختری دوستم که ٢ سال از من کوچکتر است
از همه نظر همدیگرو قبول داریم و واقعا عاشق همیم
ولی تنها مشکلمون این است که این دختر قبل من از پسری درخواست دوستی داشته ولی بخاطر ناز های احمقانه(طبق گفته ی خودش) در حالیکه عاشق اون بوده قبول نکرده و پسره هم که ی سال دوستی معمولی داشتن و اشنا بودن با هم دیگه درخواستشو مطرح نمیکنه و میره
این پسر تو تیم ملی تکواندو هم هست و تو محل این دختر هم زندگی میکنن
من اصلا نمیتونم با این قضیه که پسری رو دوس داشته کنار بیام
با گذشت سه ماه باز هم یادش هست و ناخوداگاه حرفشو به من میزنه که سبک بشم
و میخوام ولش کنم اما هر بار که باهاش مطرح کردم به شدت ناراحت شد و یک بار هم کارش به بیمارستان کشید
اینم بگم که سه ماه پیش بعد از رفتن اون پسر میخواسته خودکشی کنه که وقتی با من اشنا شده بهم وابسته شده و از این کار پشیمون شده
یعنی منو منجی زندگیش میدونه
دختری هم نیست که سریع وابسته بشه تو لاین با پسرای زیادی چت کرده ولی واقعا از من خوشش اومده و عاشقم شده
ایا اون پسرو فراموش میکنه؟
چقد طول میکشه که عشق اولشو فراموش کنه
شما جای من بودین چی کار میکردین
تو رو خدا کمکم کنید



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

8


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

8 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
8
30

Mr.Bean

با سلام
دوست عزیز 17 سالگی برای ازدواج سن مناسبی نیست و قطعا به مشکل میخورید بهتره از فکر ایشون خارج بشید مطمعن باشید نهایتا حتی اگه این دختر رو هم قبول داشته باشید کارتون به ازدواج نمیکشه.
0
امتیاز


0
1
30

Mr.Hydrogen

ببین عزیزم درستش اینه که با کسی‌ باشی‌ که هدفش با تو یکی‌ هست. یعنی‌ همون چیزایی رو بخواد که تو هم در زندگیت میخوای. اگه از الان مساله‌ای باعث ناراحتیت می‌شه ( که به فکر دوست قبلیشه ) این شکاف با گذشت زمان بیشتر می‌شه. به نظر من دو راه هست: ۱) به هر قیمتی باهاش می‌‌مونی یعنی‌ حتا اگه این وضعیت ثابت باقی‌ بمونه و با این اوضاع می‌سازی ( که من اصلا پیشنهاد نمیکنم ) ۲) باهاش صحبت میکنی‌ که این رفتارش رو عوض کنه، روشش هم این هست که به اون فکر نکنه، این یک تصمیم خود آگاهانه هست و دست خودش هست، باید تصمیم بگیره تو هم می‌تونی کمکش کنی‌.

در هر صورت تصمیم با خودته که چکار کنی‌، اما آدم عقل کاری می‌کنه که کمتر صدمه ببینه و بخاطر ظاهر یا علاقه زندگی‌ خودش رو دست کسی‌ نمید. معیار‌های یک دوست دختر ( یا همسر آینده ) رو اول تعیین کن بعد یا ایشون با اون مطابقت پیدا می‌کنه یا تو میری سراغ یکی‌ دیگه اون هم بشینه به هرکی‌ می‌خواد فکر کنه یا با هرکی‌ هست تو لاین صحبت کنه، مهم اینکه این وسط تو نسوزی. زندگی‌ تو دست خودته اونم دست خودش، اگه قراره باهم باشین باید حد وسط پیدا کنین. موافقی یا نه؟
0
امتیاز


18506
9813
63785

Guest

تو جایگزین شدی داداش
مواظب باش آویزونت نشه
بعد از تو یکی دیگه
وهمین طور ادامه داره
0
امتیاز


18506
9813
63785

Guest

زهی خیال باطل!
منم یه دخترم
عاشق شدم!عاشق که نه احمق!!
همه ی این حرفا منم میزدم

الان ازدواج کردم و فهمیدم عشق واقعی چیه

این دختر وابسته ی تو شده ک اونو فراموش کنه نه عاشق تو!
شاید بگی پس چرا عاشق کس دیگه نشده!خب معلومه!
شاید شباهتی بین تو و اون پسره هست!!ک وابسته ی تو شده
خدایی نکرده اگه تو کنکور رتبه خوبی نیاری اولین نفری ک بهت سرکوفت میزنه همین دخترس
منم تجربه کردم...راست مسگن
عشق واقعی بعد ازدواج ب وجود میاد
0
امتیاز


18506
9813
63785

Guest

ببین عزیزم.. هم شما و هم اون دختر خیلی بچه هستین .. شما فعلا فقط باید به کنکور و آیندت فکر کنی .. با فکر کردن به اون دختر زندگی و آیندتو تباه میکنی.. دختری که شما عشق اولش نبودی و اولین عشقو 15 سالگی تجربه کرده و تو لاین با افراد زیادی چت کرده مطمئنا به شما وفادار نخواهد بود اون فعلا به شما وابستگی پیدا کرده..
0
امتیاز


18506
9813
63785

Guest

اگر قصدت ازدواجه و واقعا همو دوس دارید باید شرایطی رو ایجاد کنی که دیگه اون پسرو نبینه.زمان میبره ولی غیر ممکن نیست.بستگی به دختره هم داره که تو رو دوس داره واقعا یا نه واسه جبران و فراموش کردن اون سمته تو اومده.
دانشجو علوم تربیتی
0
امتیاز


0
101
140

alemedahr

یک عمر زندگی باهاش حساب کنی. چون احساساتش دچار لطماتی شده بعید نیست بارها دچار دلبستگی و دل کندن از افراد دیگه هم بشه. این که الان به تو وابسته شده ممکنه عوامل زیادی داشته باشه از جمله تیپ شخصیتی و افکار و عقاید تو و خودش. اما نمی شه گفت تو تنها کسی هستی که این ویژگی ها رو داری. بنابراین محتمله که بعدها به کسای دیگه ای هم وابسته بشه. این رابطه گرچه الان برات لذت بخشه ولی الزاما آینده روشنی نداره. به هر حال تصمیم با خودته.
موفق باشی
0
امتیاز


0
101
140

alemedahr

سلام تجربه نشون داده این طور عشق ها و وابستگی ها گرچه در طول زمان کمی کمرنگ میشه ولی تا آخر عمر داغی از اون در دل دختر می مونه و شاید هیچ وقت فراموش نشه. نمی گم الان تو رو دوست نداره تا عشقش واقعی نیست ولی از فکر اون هم نمی تونه خلاص بشه. البته این دختر نیاز به کمک داره ولی از دست تو کار چندانی برنمیاد. بعید میدونم بتونی پیوند محکم و دائمی باهاش داشته باشی طوری که بتونی روی
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.