جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

زبان های خارجی

سلام

بهترین و سریعترین روش یادگیری یک زبان خارجی چیست؟ بهترین کتابها یا منابع آموزشی دارای جذابیت کدامند. آیا این روش های یادگیری در خواب واقعا موثرند؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

7


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

7 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



19861
9827
66853

Guest

سلام. دوست عزیز در انجمن زبان شناس بنده خدایی نرم افزار ایرانی رو معرفی کرد که متد یادگیری زبانم رو یک بار برای همیشه عوض کرد. توی این نرم افزار فقط با فیلم و انیمیشن زبان انگلیسی آموزش داده می شه. من خودم بعد از یک هفته تاثیر استفاده ازش رو توی لیسنینگ و حتی هماهنگ شدن عضلات دهانم برای اسپیکینگ به چشم خودم دیدم. یکی به ما گفت برامون خوب بود گفتم منم به شما بگم شاید به دردتون خورد به چند نفر از دوستان هم توی همین سایت گفتم شاید کمکی باشه برای یادگیری لذت بخش زبان. اسم نرم افزار پرسانش هست و آدرس سایتشون رو هم این زیر می گذارم. موفق باشید:
porsanesh.com
0
امتیاز


0
1
0

sara_ss

یکی از بهترین وبسایتایی که من تاحالا دیدم وبسایت انگلیش توسکاس. تو گوگل سرچ کنید میاره.

به نظرم واقعا منبعه
همه چی داره توش
گرامر و کلی مطلب و مهارت های زبان و کلی لغت
بعد تازه یه سری مطلب داره که منابع مفید برای listening و speaking و اینا رو معرفی کرده. مثل صفحه زیر:

لینک
0
امتیاز


19861
9827
66853

Guest

درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی امیر لزگی یکی از بهترین کتاب ها جهت یادگیری زبان و به دست آوردن رتبه خوب در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی است. زبان لزگی مطابق نمونه سوالات آزمون وزارت بهداشت با تکیه بر مهارت های لغات و خواندن و درک نگارش شده است. این کتاب شامل دوازده بخش است که هر بخش شامل مهارت خواندن و درک مطلب، آموزش لغات و نیز مروری بر نمونه سوالات سنوات گذشته است. درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی امیر لزگی
0
امتیاز


0
2
0

sanabook

درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی امیر لزگی یکی از بهترین کتاب ها جهت یادگیری زبان و به دست آوردن رتبه خوب در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی است. زبان لزگی مطابق نمونه سوالات آزمون وزارت بهداشت با تکیه بر مهارت های لغات و خواندن و درک نگارش شده است. این کتاب شامل دوازده بخش است که هر بخش شامل مهارت خواندن و درک مطلب، آموزش لغات و نیز مروری بر نمونه سوالات سنوات گذشته است.
( لینک )
0
امتیاز


0
2
0

Sarvenaz

سلام. یکی از بهترین منابع آموزش زبان، وبسایت ریمرسی هست که با ویدیو و پادکستهای انگلیسی زبان رو به شما آموزش می‌ده و همچنین می‌تونین برای خودتون پارتنر زبانی پیدا کنید و در یک محیط انگلیسی زبان با سایر افراد به تمرین بپردازید.
rimersi.com
0
امتیاز


0
13
30

mori2020

درضمن برای بنده گوش دادن نوارهای صوتی انگلیسی در خواب موثر بودند. روی توانایی شنیداری زبانی و لهجه تاثیر بسیار زیادی داره اگر چندین ماه انجام بدید.
0
امتیاز


0
13
30

mori2020

بستگی به امکانات شما داره. اگر براتون مقدوره هزینه کنید و حداقل دو ماهی خارج باشید خب برید دوره های اون زبان رو در همون کشوری که صاحب اون زبان هستش ببینید. مثلا در کانادا میتونید با حدود 6 هزار دلار دوماه در دوره های ESL شرکت کنید که این هزینه شامل پرواز و هزینه زندگی شما هم میشه. در غیر این صورت خودتون رو در یک محیط شبیه سازی شده قرار بدید. داستانهای صوتی به همون زبان گوش بدید. در گفتگوهای آزاد شرکت کنید و همزمان به کلاس هم برید. روزی چند ساعت با همون زبان سعی کنید زندگی کنید. اخبار رو هم از شبکه هایی با همون زبان گوش کنید. از ترجمه کردن به فارسی اجتناب کنید.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.