سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

گروه سوال:

بخشی از متن سوال:

مشکل صدا در اسکایپ

سلام ،من آخرین ورژن اسکایب برای آندروید 4.1.1 (گوشی GLX G3)نصب کردم تصویر و صدای طرف مقابلو دارم و تصویر منم میره و لی صدام نمیره البته با تانگو امتحان کردم ولی نه مشکل صدا داشتم نه تصویر .ممنون میشم از راهنماییتون...! (البته یکبار مطرح کردم ولی جواب درست درومونی ندیدم)



0
امتیاز

جوابی برای این سوال در دست نیست!

ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

0


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده




جواب تو چیه؟

کاربر میهمان
     





2000 تومان هدیه بهترین جواب







سلام
یه چند تا تمرین جاوا دارم که خودم از پسشون بر نمیام ممنون میشم اگه کسی میتونه تو نوشتن این برنامه ها کمکم کنه
1 - برنامه ای بنویسید که عددی را خوانده و مشخص سازد آیا آن عدد متقارن است یا خیر؟ مثلآ اعداد 5335 ،47874
متقارن هستند. خروجی برنامه باید True یا False باشد.
2 -یک کلاس Operation بسازید که شامل یک صفت از نوع int به نام x باشد، سپس برای این صفت توابع
()get و ()set را پیاده سازی کنید. حال در کلاس Main تابع ()main را برای اجرا شدن برنامه بنویسید و داخل
این متد از کلاسOperation یک شی به اسم op بسازید و مقدار x را باتوجه به ورودی که کاربر وارد میکند
مقداردهی کنید. حال با استفاده از این مقدار x در داخل کلاس Operation یک با نام ()act تعریف نمایید که مقدار
فاکتوریل x را محاسبه و چاپ نماید.
3 -برنامه ای بنویسید که متنی شامل چند جمله از کاربر را دریافت کند و دارای متدی باشد که با دریافت یک کلمه،
جمله ای از آن متن را که آن کلمه در آن وجود داشته باشد به طور کامل چاپ نماید.
مثال :
متن ورودی :
An object is a software bundle of related state and behavior. Software objects are often used to
model the real-world objects that you find in everyday life. This lesson explains how state and
behavior are represented within an object, introduces the concept of data encapsulation, and
explains the benefits of designing your software in this manner.
کلمه ورودی 1:
bundle
خروجی1:
An object is a software bundle of related state and behavior.
کلمه ی ورودی 2:
Life
خروجی :
Software objects are often used to model the real-world objects that you find in everyday life.
فرض مسئله : هرجمله به یک نقطه ).( ختم میشود.
فرض مسئله: فرض کنید هر کلمه فقط در یک جمله وجود دارد.

6-کلاسی به نام string_My تعریف نمایید که شامل توابع زیر باشد:
الف( رشته ای دریافت کرده و تعیین کند آیا با کاراکتر عددی شروع شده است یا خیر .
ب( رشته ای دریافت کرده و تعیین کند آیا به کاراکتر عددی ختم شده است یا خیر.
ج( رشته ای دریافت کرده و تعیین کند آیا دارای کاراکتر عددی است یا خیر.
د( رشته ای دریافت کرده و حروف بزرگ آن را به حروف کوچک تبدیل کند .
ه( رشته ای دریافت کرده و حروف بزرگ آن را به حروف کوچک و حروف کوچک آن را به حروف بزرگ تبدیل کند .
و( رشته ای دریافت کرده و تعداد کلمات آن را چاپ کند؟
ز( رشته ای دریافت کرده و کلمات آن را از آخر به اول چاپ کند. به مثال زیر توجه کنید :
“I like java” => “java like I”
 برای نوشتن دو تابع پایانی)و،ز( فرض کنید که بین کلمات space قرار دارد.
 برای انجام این تمرین حتما متدهای کلاس String را در داکیومنت جاوا مطالعه نمایید.
در انتها از کلاسی که طراحی کرده اید یک شی به وجود آورید و در کلاسی به نام HW2Q6 از تمامی توابعی که ساخته
اید، با یک مثال استفاده نمایید.












پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود، سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ir) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات