جدیدترین سوالات

جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

بازیابی صفحه‌ی اینترنتی

نمی‌دانم چطور مطرح کنم تا منظور خودم را که به این مشکل برخوردم بیان کنم. مدتی پیش یک سایت خبری را دیدم که خبر جالب توجهی را در صفحه اول آن آورده بود. بنا به دلایلی نتوانستم آن خبر را ذخیره کنم و کامپیوتر را خاموش کردم و رفتم و ساعتی بعد که آمدم دیدم آن سایت خبری، آن خبر را به کل برداشته است. با توجه به اینکه در هیستوری کامپیوتر آخرین صفحه از یک url ذخیره می‌شود من چطور می‌توانم آن صفحه‌ی قبلی را ببینم؟



84
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

8


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

8 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



17668
9796
61910

Guest

نه
0
امتیاز


80
116
1198

zeus_hot

سلام.کلید ctrl +shift+ h را باهم بفشارید درسمت راست (یا یک پنجره دیگر)لیست صفحات نسبت به تنظیمات هیستوری نمایش داده می شود کافی است دنبال نام سایت مربوطه گشته و روی آن کلیک کنید البته باید قبل از این کار در گزینه فایل روی آفلاین کلیک کرده بعد از باز شدن پنجره میتوانید کانکت شوید و روی هر گزینه از سایت کلیک کنید. بعد از وصل شدن به اینترنت دوباره آفلاین را از گزینه فایل تیکش را بردارید.
0
امتیاز


0
3
30

h.moradof

سلام.مرورگرتونو رو آفلاین بذارید و اون وب رو دوباره باز کنید تو ویندوز یه قسمتی با نام temperory internet files هست که کلیه اطلاعات صفحاتی رو که باز می کنید رو درون خودش نگه می داره
0
امتیاز


0
10
30

aminfelfel

سلام دوست عزیز من یه روش پیشنهاد می کنم که معمولا جواب می ده برای دیدن صفحاتی که رفتین از منوی file گزینه ی Work offline رو بزنین (در صورت نبودن این گزینه یعنی فعال است) بعد از منوی view گزینه ی explorers bar و زیر منوی history رو بزنین که سایتای رفته شده رو می تونین ببینین که دسته بندی با تاریخ شدن، اگه انتخاب کنین واستون میاره اگه به اینترنت هم وصل باشین از خود سایت واستون کامل میاره بازم اگه کمکی از دستم بر میاد در خدمتم
0
امتیاز


1
21
43

M_N_Bokaei

اگر سایت خبری معتبر بوده احتمالا بتونی به کمک کش گوگل اونو دوباره پیداش کنی...
0
امتیاز


0
11
30

kaka33

وقتی که اکسپلور به صورت استاندارد بسته شود هیستوری ذخیره میشود و در صورت خطای سیستم مانند خاموش شدن یکباره تمام هیستوری پاک میشود. شما میتوانید به قسمت ارشیو سایت مورد نظر مراجعه کنید.
0
امتیاز


0
30
30

mhr_online

شاید بتوانید از بخش تاریخچه (History) مرورگرتان استفاده کنید و یا با زدن نام سایت در گوگل و کلیک بر روی گزینه Cached به آدرس مورد نظر خود برسید.
0
امتیاز


47
89
838

shahryar

سلا دوست عزیز ! از طریق همون روشی که گفتی میشه آدرس صفحه رو پیدا کرد ام اگه سایت اون خبر رو برداشته باشه . حتی اگه تو آدرس پیج رو پیدا کنی فایده ای نداره . چون سایت اون خبر رو پاک کرده. گر اینکه بری در بایگانی های سایت بگردی ! امیدوارم به جوابت رسیده باشی !
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.