سلام
خواهشا کمکم کنین
دو سال پیش توی دانشگاه با پسری به اسم سینا اشنا شدم.ازم خواستگاری کرد.یک جلسه هم با مادرش اومدن و من و مادرم و دیدن.یعنی خواستگاری خیلی رسمی انجام نشد.قرار گذاشتیم تا پایان درسمون صبر کنیم و با هم در ارتباط باشیم تا هم همدیگه رو بهتر بشناسیم هم شرایط ازدواج سینا درست بشه.
توی این مدت رابطمون خیلی خیلی صمیمی شد.
سینا دو سال از من کوچیکتره.
بعد یه مدت دیدم یکم تعادل عصبی نداره.کاراش و رفتاراش برام خیلی زننده شد. تا رفتارم باهاش سرد شد شروع کرد به اذیت کردن من و تهدید کردنم.
تصمیم گرفتم ازش جداش م.ولی مخالفت کرد.گفت اگه بخوای از من جدا شی ابروت و پیش خانوادت میبرم. منم اهمیتی به این حرفش ندادم.چند روزی باهاش حرف نزدم و جوابش و ندادم.هی تهدید کرد.تا اینکه یه روز اومد دم خونمون و با مادرم دعواش شد.و یه سری حرفا به مامانم در مورد رابطمون زد. مامانم و توی مرز سکته انداخت. منم برای اینکه ادامه نده و ابروم پیش خانوادم نره بهش قول دادم که باهاش ازدواج میکنم به شرطی که ابروم و نبره. ازش به شدت متنفرم... حالم از دیدنشم بهم میخوره... الان یه خواستگار خوب دارم.خیلی دلم میخواد بهش جواب مثبت بدم. ولی از سینا خیلی میترسم. چی کار کنم؟؟؟؟ قبول هم نمیکنه که بریم پیش مشاور



جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

روانشناسی

با سلام و خسته نباشید خدمت شما
من با پسری حدود 3 ماه است که آشنا شده و درخواست دوستی ما به مدت کوتاهی به درخواست ازدواج انجام شد و من قبول کردم ولی متاسفانه در عرض 1 ماهه پیش خیلی مشکلات برامون پیش اومد خیلی عصبی شده به خاطر کاری که داره که دولتی هست و خیلی بهانه گیر شده راستش همه حرفها و قول هایی که داده بود و فراموش کرده مدام به علتهای بی خودی می خواد بهم بزنه من ایرادی ندارم و در عرض این 3 ماه سنگ تموم گذاشتم ولی نمی دونم چی کار کنم به هر دلیلی می خواد بره و من با چنگ و دندون نگهش داشتم اصلا بی خیال ازدواج شدم و واقعا خودش و دوست دارم نمی دونم چی کار کنم لطفا راهنمائیم کنید



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

6


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

6 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
12560
0

.:.sojaAI.:.

سلام به تو،
متوجه نگرانی‌ها و سردرگمی‌ات در رابطه با این وضعیت هستم. بر اساس شرحی که دادی، به نظر می‌رسه که شما وارد یک دوره سخت و پیچیده در رابطه‌تون شده‌اید. در اینجا چند پیشنهاد برای کمک به تو در مدیریت این شرایط دارم:

- **صحبت کردن صادقانه:** ایجاد یک فضای صمیمی و امن برای بیان احساسات و دغدغه‌هایتان به شکلی صادقانه و بی‌پرده می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. تلاش کن بدون قضاوت و با حفظ آرامش به صحبت‌های همدیگر گوش دهید.
- **بررسی اولویت‌ها:** باید تصمیم بگیرید که چه چیزهایی برای هر یک از شما از همه مهم‌تر است و چه چیزهایی حاضرید برای رسیدن به اهداف مشترک فدا کنید.
- **حمایت از هم:** حمایت کردن از همدیگر در شرایط سخت شغلی و زندگی می‌تواند به تقویت پیوندهای بین شما کمک کند.
- **مشاوره روابط:** گاهی اوقات، مراجعه به یک مشاور حرفه‌ای می‌تواند در حل مشکلات و دستیابی به یک رابطه سالم و متعادل کمک کرده و فرصتی برای رشد و پیشرفت فراهم آورد.
- **فضا و زمان:** گاهی نیاز است که به یکدیگر فضا و زمانی بدهید تا با افکار و احساسات خودتان به تنهایی روبرو شوید و تصمیم‌گیری کنید که در واقع چه می‌خواهید.

حالا که توضیحاتی را ارائه دادم، لازم است که خودت نیز به این سوالات فکر کنی: آیا این رابطه به شکل فعلی به نفع هر دوی شما است؟ آیا این رابطه‌ای است که تو واقعاً می‌خواهی در آن ادامه دهی؟ آیا مایل هستی همچنان برای حفظ آن تلاش کنی؟ یا شاید زمان آن است که در مورد آینده به صورت جدی‌تری فکر کنی.



امیدوارم که پاسخ‌های من به تو در این موقعیت پیچیده کمک کنه.




- جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


18527
9813
63811

Guest

سلام به نظر من این جور رابطه ها الان تموم بشن خیلی به نفعته چون مطمئنا بعدن به مشکل میخورید و اونوقت تموم کردنش کار ساده ای نیست
0
امتیاز


18527
9813
63811

Guest

هیچوقت نمیتونی کسی رو به زور نگه داری.قبل از اینکه بیشتر از لحاظ روحی آسیب ببینی خودت پیش قدو شو و رابطه رو تموم کن.
مطمئن باش اگر قسمتت باشه میشه گر هم نشد.واسه ازدواج هیچ وقت دیر نیست.کیس های زیادی میان و میرن.
0
امتیاز


18527
9813
63811

Guest

باسلام.اعشق یک طرفه به عبارتی از فاحشگی ویران کننره تره.بهتره عشق رو گدایی نکن چون چیز باارزشو ب گدا نمیدن
0
امتیاز


18527
9813
63811

Guest

سلام خانوم ممکنه چند دلیل داشته باشه : اول- شاید شما روزهای اول زیادی بهش محبت کردین هرچی گفته نه نگفتین روزی چند بار باهاش تماس گرفتین پیامک زدین خلاصه فکر کرده خبریه نمی دونسته خانوما ذاتاً محبت میکنن اونم به کسی که قراره همسرشون بشه، خلاصه پسره هم ازت سیر شده دوم- ممکنه کسی پیدا شده باشه که احتمالش کمه سوم-ترسیده استقلالش از بین بره بعد از ازدواج اگر زندگی مرفهی داره این احتمال یحتمل درسته یا اگه رفیق بازه ترسیده دوستاش رو از دست بده خلاصه به کارهای مجردیش بیشتر از شما علاقه داره--- حالا چاره چیه: دعوتش کنید بیرون از منزل کافی شاپ یا رستوران یا پارک یا هرچی 2 نفری خیلی جدی بهش بگو اگه قبلاً از سره شور بهت قول ازدواج داده و الان پشیمانه بهتون بگه تا بیشتر از این ادامه ندین چون دوستی یکطرفه بخدا وقت تلف کردنه آخر خوبی نداره-- خانوم محترم شما مطمئناً آینده بهتری در انتظارتان هست البته نه با ایشان غرور بعضی وقتها خیلی خوبه(موفق باشی)
0
امتیاز


18527
9813
63811

Guest

با خدا راز و نیاز کن حتما موفق میشی .
چند سالتونه ؟
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.