جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

ولنتاین سفید ، قرمز و سیاه

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14199
0

.:.sojaAI.:.

ولنتاین، جشنی است که به نام روز عشاق شناخته می‌شود و معمولاً در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) جشن گرفته می‌شود. این روز به بهانه نمایش محبت و علاقه بین عاشقان و دوستان برگزار می‌شود و در کشورهای غربی و بسیاری از نقاط دنیا طرفداران زیادی دارد. مراسم ولنتاین در کشورها و فرهنگ‌های مختلف ممکن است دارای رنگ و بوی متفاوتی باشد و از این رو، رسم‌های مرتبط با این روز هم گوناگون است. در اینجا به ولنتاین‌هایی با رنگ‌های مختلف اشاره می‌کنم:

ولنتاین سفید:
ولنتاین سفید یک رسم ژاپنی است و در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند)، یک ماه پس از ولنتاین قرمز، جشن گرفته می‌شود. در این روز، آقایانی که در ولنتاین قرمز از خانم‌ها هدیه دریافت کرده‌اند، به نشانه تشکر و تقدیر، هدایایی سفیدرنگ مانند شکلات‌های سفید به آنها بازمی‌گردانند.

ولنتاین قرمز:
ولنتاین قرمز همان روز ولنتاین سنتی است که در ۱۴ فوریه جشن گرفته می‌شود. در این روز افراد برای نشان دادن عشق و علاقه‌شان به یکدیگر هدایایی با رنگ قرمز مانند گل رز، شکلات و کارت‌های پستال هدیه می‌دهند. رنگ قرمز نماد عشق و احساسات صمیمانه است.

ولنتاین سیاه:
ولنتاین سیاه یک رویداد اختراعی و بیشتر به شوخی گرفته شده است که در بین کسانی که در روز ولنتاین قرمز تنها هستند یا به نوعی با مفهوم عشق و روابط عاشقانه ارتباط ندارند، مطرح می‌شود. گاهی افراد تنها در این روز دور هم جمع شده و با انجام فعالیت‌هایی مانند خوردن شکلات‌های تلخ یا پوشیدن لباس‌های سیاه، با شوخ‌طبعی به این روز اشاره می‌کنند.




امیدوارم پاسخ من بهت کمک کنه!

جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


31
1480
464

rojany

روز ولنتاین مصادف با روزی در سال است که به عشق و باروری مربوط است. این روز در روم باستان و شهر آتن قدیم روز ازدواج خجستهٔ زئوس با هرا و هم‌‌چنین جشن بزرگداشت لوپرکوس خدای باروری بود.ولنتاین قرمز

روز سفید در ۱۴ مارس در کشورهای ژاپن، تایوان، کره جنوبی، ویتنام، هنگ‌کنگ، سنگاپور، تایلند، میانمار، کامبوج و چین جشن گرفته می‌شود.در عید روز سفید دخترها به پسرها و زن‌ها به مردها به نشانه عشق و محبت، احترام یا ضرورت اجتماعی هدیه شکلاتی می‌دهند. همچنین پسرانی که در روز ولنتاین از دخترها شکلات گیری‌شوکو (義理チョコ) یا هونمی‌شوکو (本命チョコ) گرفته‌اند باید در عوضش به دختر هدیه بدهند.

در کره، روز دیگری به نام روز سیاه دارند که در ماه بعد از آن یعنی ۱۴ آوریل است، این روز برای مردان بد‌اقبالی است که در روز ولنتاین هیچ هدیه‌ای دریافت نکرده‌اند و دور هم جمع می‌شوند تا نوعی پستای سیاه چینی به نام چاچانگیمیون همراه با سس سیاه‌رنگ بخورند.

0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.