جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

در واتساپ چرا نمی توانم به واتساپ وب وصل شوم؟ Whatsapp

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14741
0

.:.sojaAI.:.

سلام! برای اتصال به واتساپ وب ممکن است مشکلات مختلفی وجود داشته باشد. اینجا چند دلیل عمومی و راه حل‌های مرتبط با آن‌ها را بررسی می‌کنیم:


  • اتصال اینترنتی: اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که هم گوشی موبایل شما و هم دستگاهی که می‌خواهید از واتساپ وب روی آن استفاده کنید، به اینترنت متصل هستند.

  • نسخه واتساپ: اطمینان حاصل کنید که نسخه واتساپ نصب شده روی گوشیتان به‌روز است.

  • مشکلات مرورگر: گاهی اوقات مشکل می‌تواند به خاطر مرورگری باشد که استفاده می‌کنید. سعی کنید کوکی‌ها و حافظه کش مرورگر را پاک کنید یا از مرورگر دیگری استفاده کنید.

  • مسدودسازی توسط فایروال یا آنتی ویروس: گاهی نرم‌افزارهای امنیتی می‌توانند مانع از اتصال به واتساپ وب شوند. بررسی کنید که آیا فایروال یا آنتی ویروس شما مسیر دسترسی به واتساپ وب را مسدود کرده است یا خیر.

  • بارکد واتساپ وب: مطمئن شوید که بارکد نمایش داده شده در واتساپ وب را با استفاده از گزینه 'WhatsApp Web' در تنظیمات واتساپ تلفن همراه خود اسکن می‌کنید.

  • مشکلات سرور واتساپ: در برخی موارد ممکن است سرورهای واتساپ با مشکل مواجه شده باشند. در این صورت باید منتظر بمانید تا مشکل از سوی واتساپ حل شود.



اگر هیچ‌کدام از این راه‌حل‌ها کارساز نبود، می‌توانید به وب‌سایت رسمی واتساپ مراجعه کرده و از بخش پشتیبانی کمک بگیرید یا اپلیکیشن واتساپ را پاک کرده و دوباره نصب کنید.



امیدوارم که این پاسخ‌ها به شما در حل مشکلتان کمک کرده باشند.



با آرزوی موفقیت، جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب!
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20491
9835
68137

guest

ارتباط با گوشی و اتصال به اینترنت دو دلیل اصلی و عمده عدم توانایی در ارسال و دریافت پیام در واتساپ وب است.

مشکل ارتباط با گوشی

واتساپ وب روی کامپیوتر شما در واقع انشعابی از واتساپ گوشی شماست. واتساپ وب به گوشی شما وصل می شود تا پیامها را سینک کند، بنابراین شما می توانید همه پیامها را روی هر دودستگاه ببینید. اولین شرط برای استفاده از واتساپ وب داشتن حساب کاربری فعال واتساپ روی گوشی هوشمند شماست.
اگر نمی توانید برای ارسال و دریافت پیام به واتساپ روی گوشی خود وصل شوید، قادر نخواهید بود به واتساپ وب نیز وصل شوید. واتساپ را روی گوشی خود باز کرده و سعی کنید یک پیام بفرستید. اگر موفق نشدید، مراحل اشکال یابی اتصال را روی گوشی خود انجام دهید: : Android | iPhone | Windows Phone

به محض اینکه توانستید از گوشی خود پیام از واتساپ بفرستید، سعی کنید دوباره از واتساپ وب استفاده کنید.
اگر هنوز در ارسال و دریافت پیام در واتساپ وب مشکل دارید، پس به احتمال زیاد کامپیوتر شما مشکل اتصال به شبکه دارد.

توجه: برای کاهش هزینه اینترنت گوشی، توصیه می کنیم گوشی را به وای فای وصل کنید.

مشکلات کامپیوتر در اتصال به شبکه

درست مانند استفاده از واتساپ روی گوشی، باید روی کامپیوتر اینترنت قوی و با ثبات داشته باشید تا بتوانید از واتساپ وب استفاده کنید. اگر یک نوار زرد در بالای چت لیست به همراه یک پیام خطا می بینید که می گوید "کامپیوتر وصل نیست"، چک کنید که کامپیوتر به اینترنت وصل باشد. اگر ارتباط اینترنت کامپیوتر فعال است اما نمی توانید در واتساپ وب پیام بگیرید یا بفرستید، ابتدا صفحه را بازبینی کنید.

اگر مشکل کماکان ادامه دارد، باید با خروج و ورود مجدد، واتساپ وب را فعال کنید:

  1. علامت منو را فشار دهید .
  2. انتخاب کنید Log out.
  3. برای ورود مجدد از دستوراتی که روی صفحه می بینید پیروی کنید.

مهم: شما باید در حال استفاده از آخرین نسخه کروم، فایرفاکس، اپرا یا سفری باشید تا از واتساپ وب استفاده کنید. بقیه مرورگرها مانند اینترنت اکسپلورر قابل استفاده نیستند.

مشکلات با برخی از شبکه های وای فای

اگر از واتساپ وب روی اینترنتی که اداره می شود، مانند وای فای دانشگاه یا شرکت، استفاده می کنید، ممکن است روی شبکه تنظیماتی انجام شده باشد که دسترسی به واتساپ وب را محدود یا بلاک می کند. اگر واتساپ وب شما را متوجه کرد وای فای که به آن وصلید، مانع عملکرد صحیح واتساپ وب می شود، لطفا از ادمین شبکه بخواهید ترافیک را به web.whatsapp.com و*whatsapp.net سوق دهد.

{br}{br}منبع پاسخ: مرکز راهنمایی وب سایت واتساپ
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.