جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

در واتساپ استفاده از پاسخ های فوری Whatsapp

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



21049
9839
68843

guest

با پاسخ های فوری، شما می توانید جهت ارسال پیام هایی که بیشتر نیاز دارید، میانبرهای صفحه کلید ایجاد نمایید.

برای تنظیم پاسخ های فوری:

  1. روی دکمه منو > تنظیمات > تنظیمات بیزینس > پاسخ های فوری را بزنید.
  2. افزودن (+) را بزنید.
  3. پیام را برای پاسخ فوری تنظیم نمایید.
  4. میانبر صفحه کلید را برای پاسخ فوری تنظیم نمایید.
  5. کلیدواژه را به منظور پیدا کردن سریع آن تنظیم کنید.

توجه: کلیدواژه ها برای دسته بندی پاسخ های فوری ذخیره شده در لیست شما بسیار مفید است. شما می توانید تا سه کلیدواژه برای هر پاسخ فوری اضافه نمایید.
6. ذخیره را بزنید.

برای استفاده از پیام های فوری:

  1. گفتگو را باز کنید.
  2. در قسمت ورود متن بنویسید: «/» و پس از آن میانبر صفحه کلید که از قبل تنظیم کرده اید را وارد نمایید.
  3. پاسخ فوری را انتخاب کنید. پیام مورد نظر به صورت خودکار در قسمت ورود متن نمایان خواهد شد.
  4. می توانید پیام را ویرایش کنید یا فقط بزنید روی ارسال .

مرتب کردن پاسخ های فوری

چنانچه چندین پاسخ فوری دارید، می توانید آنها را بر اساس کاربرد و کلیدواژه ها مرتب کنید.

پاسخ های فوری که کلیدواژه آنها در مکالمه جاری نمایان می شوند، در ابتدا نمایش داده می شوند.

برای مثال: اگر پاسخی فوری برای رویدادهای ویژه ماهیانه دارید، می توانید کلیدواژه هایی مانند «ویژه» و «ماهیانه» را بیافزایید. حالا اگر پیامی از جانب مشتری حاوی یکی از این دو کلمه باشد، پاسخ فوری در بالا قرار خواهد گرفت.
اگر بیش از یک پاسخ فوری دارای این شرایط باشند، در آن صورت بر ترتیب الفبا مرتب خواهند شد.

چرا نمی توانم پاسخ فوری خود را ذخیره کنم؟

محدودیت های خاصی وجود دارد که ممکن است از ذخیره شدن پاسخ فوری شما جلوگیری کند. این محدودیت ها شامل موارد زیر است:

  • نمی توان بیش از ۵۰ پاسخ فوری را ذخیره کرد.
  • میانبر پاسخ فوری نمی تواند بیش از ۱۵ حرف باشد.
  • در میانبر فاصله ها حذف می شوند.
  • همه میانبرها باید با نشان ممیز شروع شوند - "/".
  • حداکثر تعداد مجاز کلمات کلیدی برای هر پاسخ فوری ۳ کلمه است.
  • کلیدواژه ها نمی توانند دارای هیچ یک از این علائم باشند: "!", "#", "$", "%", "&", "(", ")", "*", "+", "-", ".", "/", "\", ":", ";", "<", "=", ">", "?", "@", "[", "]", "^", "_", "`", "{", "|", "}", "~", "×", "÷", """ ;.
  • حداکثر طول مجاز یک کلمه، ۲۵ حرف است.

توجه: از شکلک ها می توان هم برای میانبرها و هم برای پاسخ های فوری استفاده کرد. فایل های رسانه ای در نسخه وب قابل استفاده نیستند. هنگام استفاده از واتساپ بیزینس روی وب، فقط می توانید از نوشته در پاسخ های فوری استفاده نمایید.

{br}{br}منبع پاسخ: مرکز راهنمایی وب سایت واتساپ
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.