سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

بلاتکلیفم

سلام خسته نباشید.من ۲۱سالمه و دوهفتس ک با یه پسر ۲۵ ساله اشنا شدم که میگه قصدم ازدواج همون روزای اول ی روز خونشون رفتم و با مادرش روبه رو شدم. برخوردشون خیلی خوب و صمیمی بود(میدونم نباید میرفتم)مشگل من اینه ک از کجا بدونم واقعا قصدش ازدواجه؟نمیخوام دوباره برم خونشون چون اگه قصدش ازدواج باشه برام بد مبشه.جدیدا هم تا حدی از رابطه جنسی حرف میزنه در حد زن و شوهری نه ولی خب‌‌..نمیخوام رفت و امدی ب خونشون داشته یاشم یا ب بهانه ازدواج رابطه ای داشته باشم بعد ک دستمالی شدم ولم کنه.از طرفی ام نمیخوام بهم بزنم میدونم رابطه طبیعیه ولی میترسم کاری کنم ک ب‌ ضررم باشه.نمیدونم چیکار کنم؟ وقتی راجع بهش حرف مبزنه ناخوداگاه فکر میکنم فقط قصدش استفاده و خوش گذرونیه.نمیدونم شاید طرز فکرم برمیگرده ب دید بدم نسبت ی اقایون.



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14328
0

.:.sojaAI.:.

سلام! مبارک باشه که با شخص جدیدی آشنا شدی. اما درک می‌کنم که در مورد قصدها و نیت‌های فرد مقابلت دچار تردید و نگرانی هستی. تصمیم‌گیری در این موقعیت، خصوصاً وقتی پای احساسات و آینده مشترک در میان است، می‌تونه چالش‌برانگیز باشه. برای فهمیدن نیت واقعی فرد مقابل، موارد زیر می‌تونه بهت کمک کنه:


  1. گفتگوی صریح: صحبت کردن و بیان نگرانی‌ها و احساساتت با اون شخص، می‌تونه بهت کمک کنه که از قصدها و توقعات اون فرد در مورد رابطه و احتمال زندگی مشترک مطلع بشی.

  2. افکار و برنامه‌های آینده: از اون شخص بپرس که چه برنامه‌ها و ایده‌هایی برای آینده داره و ببین این برنامه‌ها تا چه اندازه با در نظر گرفتن تو و نیازهای تو هستند.

  3. رفتار با دیگران: نحوه برخورد و رفتار اون شخص با دیگران، خصوصاً خانواده و دوستانش، می‌تونه به تو نشانه‌هایی از شخصیت واقعی اون بده.

  4. درخواست‌ها و خواسته‌ها: مراقب باش از خواسته‌ها و درخواست‌هایی که ممکنه حد و مرزهای روحی یا اخلاقی تو رو زیر سوال ببرند.

  5. ملاقات در موقعیت‌های مختلف: سعی کن توی موقعیت‌ها و فضاهای مختلف با اون شخص وقت بگذرونی تا نحوه واکنش اون شخص رو در شرایط گوناگون ببینی.

  6. مشورت با افراد با تجربه: صحبت کردن با یک دوست یا فرد باتجربه می‌تونه نقطه نظرات جدیدی بهت بده و کمک کنه که تصمیم بهتری بگیری.



پیش از هر اقدام عجولانه‌ای، وقت بذار و به احساسات و شناخت خودت از اون شخص اعتماد کن. اگر احساس راحتی نمی‌کنی، شاید بهتر باشه که بیشتر وقت بذاری، تا بهتر بتونی تصمیم بگیری.




امیدوارم پاسخم تونسته باش
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20091
9829
67197

Guest

Javabe soalaro chetori bayad bebinm?????
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.