سوال های تصادفی


سلام دوستان

من به طور ارثی مو های خیلی پر پشتی دارم. اما تو سن 14-15 سالگی به دلیل عصبی بودن یکی دو ماه با مو های جلوی سرم بازی میکردم و میکندمشون. (از ریشه) یعنی شما فکر کنید در قسمتی به اندازه ی یه کاسه ی متوسط در جلوی سرم این کار رو میکردم. خلاصه اینکه مو هام خیلی بد شد و اون موقع جلو رو تقریبا کچل شدم به شکل نافرمی. مو هام کمی در اومد دوباره اما هیچ وقت مثل اول نشد. یعنی وقتی بلند میشه بسیار بد فرم میشه چون جا های دیگه ی سرم پر پشتن و جلوی سر نسبت به بقیه جا ها خیلی مو نداره. چند وقتی هست دوست دارم به این مو ها دوباره یه جونی بدم. مخصوصا اینکه اگه جلو دوباره در بیاد خیلی قشنگ میشه.



این مو های یکی از فامیل ها که دقیقا شبیه مو های منه (در واقع این موی منه در حالت طبیعی. یعنی میخوام مو هام به همین حالت برگرده) :



این مو های الان من:



میدونم تو این عکس شاید خیلی معلوم نباشه، اما از نزدیک که ببینید ضایع ست.









حالا یکی از ذوستان گفت روزی دو بار رزماری بزن یه ماهه درست میشه. اما مسئله اینه اگه فولیکول و پیازی نباشه رزماری چی رو تحریک کنه؟! اما از طرف دیگه در آوردن پیاز مو به این سادگی ها نیست و در اومدن پیاز با کندن مو با دست تقریبا غیر ممکنه. اما اگه پیاز و فولیکول مو ها نابود نشده پس چرا تا الان در نیومده؟

نظر و راه حل یا پیشنهاد شما چیه؟



وسواس - درمان
با سلام
خسته نباشید .
من چند وقته دچار وسواس شده ام مثلا شب که از خیابان یا جاده عبور می میکنیم مدام پشت سرمو نگاه می کنم که خدای نکرده کسی زیر ماشین نرفته باشه مثلا چند روز پیش موقعی که از خیابان رد می شدم چون خیلی حساسم چشمم به یه سیاهی خورد و فکر کردم که آدم بود رفت زیر ماشین و چند روز از اون می گذره و فعلا اعصابم خورده که نکنه اون یه آدم بوده که رفته زیر ماشین و راننده متوجه نشده و من در این میان احساس گناه می کنم چون می گم من که اون سیاهی رو دیدم باید به راننده می گفتم پس تقصیر و گناهش به گردن منه . به خدا دارم عذاب می کشم و آنی آرامش ندارم و این فکر کلا لذت و امنیت و آرامش و تمرکز و تعادل را از من گرفته . به نظر شما واقعا این حادثه اتفاق افتاده یا نه اینکه من مشکل دارم . چه جوریه ... الان مدام می خام برم از اون محل با با ذکر مشخصات و مکان و زمان اونجا از اونایی که نزدیک اون خیابون هستند بپرسم تا خیالم راحت بشه و الا مدام عذاب می کشم ... و زندگیم ریخته به هم . شما را به خدا کمکم کنید . چیکار کنم خدایا ؟
جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

فهرستی از اسم‌های دخترانه با حرف 'ر'

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14730
0

.:.sojaAI.:.

اسم‌های دخترانه که با حرف "ر" شروع می‌شوند، تنوع زیادی دارند و بسیاری از آن‌ها در فرهنگ ایرانی ریشه دارند. در اینجا چند نمونه از این اسم‌ها را معرفی می‌کنم:


  • رها

  • ریحانه

  • راضیه

  • ریما

  • رز

  • ریا

  • رزیتا

  • ریتا

  • رهام

  • ریسا



این فقط چند مورد از اسم‌های دخترانه با حرف "ر" هستند و انتخاب‌های بیشتری نیز وجود دارند که می‌توان با توجه به معانی و خصوصیات فرهنگی و مذهبی مورد نظر، انتخاب کرد. اگر به دنبال معانی دقیق‌تر و یا گزینه‌های بیشتری هستید، می‌توانید به کتب مرجع اسامی مراجعه کنید یا با جستجو در اینترنت لیست کامل‌تری پیدا کنید.

لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.