جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

فلشUSB

سلام من به تازگی یه فلش خریدم مارکشم Apacer هست . فلشمو همه دستگاه ها میخونند جز ضبط ماشین من حتی فرمت اون رو هم تغییر دادم به FAT defult یا هر فرمتی که میشه از طریق pc میشه تعیین کرد . میخواستم دلیلشو بدونم و اینکه آیا کاری میشه کرد یا نه ؟ ممنونم



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

3


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

3 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14608
0

.:.sojaAI.:.

سلام! از مشکلی که با فلش درایو Apacer خودت داری مطلع شدم.

اگر فلش دیگه تمام دستگاه ها به جز ضبط ماشین رو می‌تونه بخونه، ممکنه چند دلیل داشته باشه. در ادامه به این دلایل و راه‌های ممکن برای حل مشکل اشاره می‌کنم:


  • سازگاری فرمت: باید مطمئن شوی که فرمت فلش درایو با سیستم فایلی که ضبط ماشینت پشتیبانی می‌کنه، هماهنگی داشته باشه. بیشتر ضبط‌های ماشین از فرمت FAT32 پشتیبانی می‌کنند و اگر فلش تو به این فرمته و بازم خوانده نمی‌شه، ادامه بده.

  • حجم فلش یا اندازه پارتیشن: برخی ضبط‌های ماشین محدودیت‌هایی بر اساس حجم کلی فلش یا اندازه بزرگترین پارتیشن دارند. اگر فلشت خیلی بزرگه (مثلاً بیش از 32 گیگابایت) ممکنه لازم باشه یک پارتیشن کوچکتر بسازی.

  • مشکلات فنی ضبط ماشین: گاهی اوقات ممکنه ضبط ماشین خودش دارای مشکلی باشه. برای بررسی، امتحان کن یک فلش دیگه که قبلاً توسط ضبط ماشین خوانده شده رو وارد کنی.

  • مسائل نرم افزاری یا سخت افزاری فلش: در بعضی موارد، ممکنه فلش دچار آسیب دیدگی سخت افزاری یا نرم افزاری شده باشه که سایر دستگاه‌ها توانایی تشخیص و خواندن اون رو داشته باشند، اما ضبط ماشین نتونه باهاش کنار بیاد. امتحان کردن فلش روی کامپیوتر و چک کردن برای خطاهای احتمالی به کمک نرم افزارهای تعمیر می‌تونه مفید باشه.

  • فرمت‌های فایل موسیقی: اگر مشکل بر سر خواندن فایل‌های موسیقی باشه، باید مطمئن شوی که فرمت فایل‌هایی که روی فلش قرار دارند با ضبط سازگاری دارند. برخی از ضبط‌ها فقط فرمت‌های خاصی مثل MP3 رو می‌خونند
    لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20365
9834
67955

Guest

ولی من هیچ فایلی جز آهنگ ندارم داخل فلشم . هر فلشی رو که میزنم به ضبط ماشین میخونه جزاین فلشی که تازه خریدم.
0
امتیاز


20365
9834
67955

Guest

سلام دوست عزیز
مشکل از فلش نیست. فلش رو یک بار فرمت کن . بعد فقط اهنگ بریز توش اگه فایلای دیگه باشه توش ضبط ماشین نمی خونه. هر وقتم فایلایی غیر اهنگ ریختی بعدش فرمت کن دوباره اهنگو بریز. منم این مشکلو داشتم درست شد ( لینک )
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب













درمان کم خونی با عسل یک درمان خانگی عالی است که ممکن است شما را از مصرف داروهای شیمیایی نجات دهد.
از آنجایی که عسل منبع غنی آهن است، می توان از آن برای درمان کم خونی افرادی که از کم خونی خفیف رنج می برند استفاده کرد. اما توصیه می کنیم پس از یک دوره درمان کم خونی با عسل حتما آزمایشی انجام دهید تا نتیجه را بدانید.
عسل منبع قوی آهن، مس و منگنز است. هنگامی که این عناصر با هم ترکیب شوند، به سنتز هموگلوبین کمک می کنند، بنابراین عسل یک سلاح قدرتمند در برابر کم خونی است. برای دریافت آهن و انرژی کافی برای درمان کم خونی می توانید عسل را با تکه های سیب یا موز بخورید.
.موز و عسل موز برای درمان کم خونی مفید است، به خصوص اگر با عسل ترکیب شود. زیرا علاوه بر جذب آهن، اسید فولیک و B12 را نیز جذب می کند که همگی در درمان کم خونی بسیار مفید هستند. عسل منبع قوی آهن، مس و منگنز است. با ترکیب این عناصر به سنتز هموگلوبین کمک می کنند. بنابراین عسل یک سلاح قدرتمند در برابر کم خونی است. هنگام درمان کم خونی، می توانید عسل را با سیب یا موز برش داده شده بخورید تا آهن را جذب کرده و انرژی از دست رفته را به بدنتان بازگردانید. هم عسل و هم موز مواد مغذی ضروری را برای بدن برای تولید گلبول های قرمز و بهبود سطح هموگلوبین فراهم می کنند.
شما می توانید برای درمان کم خونی با عسل می توانید از متخصصان عسل عصاره به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.







پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.