من با سال قبل با ی آقایی از طریق اینترنت آشنا شدم و قرارمون ازدواج بود من کارشناسی میخوندم و ایشون فوق لیسانس بودن خیلی خوب بودیم با هم و مادر و عمه اش هم بابا مادرتلفتی حرف زده بودن و خانوادم تقریبا خبر داشتن از این رابطه ولی اون همش برای خواستگاری بهانه میاورد چون من عاشقش بودم تحمل میکردم و این اواخر باهام خیلی خیلی سرد شده بود هر وقت دلش میخواست جوابم و میداد و اما فقط میگفت دوستت دارم و این اخلاقش خستم کرده بود تا اینکه از فامیل برام ی خواستگار اومد و من بهش گفتم اونم فقط گفت تروخدا قبول نکن ولی هیچ کاری نکرد گفتم با بابام حرف بزن که قبول نکنه اون زنگ هم نزد ب بابام و منم با تعاریفی که کل فامیل از پسره میکردن قبول کردم و الان نامزدم ولی الان اصلا دوستش ندارم چون از قیافه و ظاهرش خوشم نمیاد خیلی ب ظاهر اهمیت میدم ولی اون عاشقمه و هرکاری حاضر واسم بکنه و منو کلا شرمنده اخلاقش میکنه چون خیییییلی مهربون هستش یکی هم بعضی وقتا میگم اون زیر دیپلم من درسم خوندم چرا با این ازدواج کردم و اون پسره قبلی که باهاش بودم فوق لیسانس بود بخدا با این حرف ها دیونه شدم بخدا گاهی ی خودکشی فکر میکنم تروخدا کمکم کنید تروخدا
جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

دخترخانوم ها جواب بدهید لطفا

سلام-لطفا دختر خانوم ها جواب بدن-من پسری29ساله هستم-شرایط شغلی و مالی بدی ندارم معلم هستم و حقوقم یک ملیون ودویست ماهیانه هست-اصلا نمیخوام از خودم تعریف کنم اما ناچارم یکسری خصوصیاتم رو شرح بدم-آدم خوش اخلاقی هستم و ساده و بی ریا و صمیمی-اهل بد دهنی و دست بزن و دود و رفیق هم نبوده و نه نیستم-نماز و روزه و قرآن و عبات را هیچ وقت ترک نکرده ام البته اصلا هم خشک مقدس و...نیستم-اهل تفریح و مسافرت البته همراه خانواده و بسیار بسیار خانواده دوست هستم-دست و پا چلفتی و بی عرضه هم نیستم و کارهایی رو که یک مرد باید بتونه برای خانوادش انجام بده به خوبی از پسش بر میام از نقاشی ساختمان و تعمیرات گرفته تا فرش شستن و...وکلا به کارعلاقه دارم....در کل خیلی بی ریا و مستقیم عرض میکنم که در خودم به لحاظ اخلاقی و شخصیتی موردی نمیبینم که چندان قابل ذکر باشه....از نظر جسمی و سلامتی و چاقی و لاغری و زشتی و خوشقیافه بودن مشکل خاصی ندارم-تنها یک مسئله هست که هرجا خواستگاری میرم تا قبل اینکه اونو مطرح کنم همه چی خوب پیش میره اما بعدش.....اونم اینه که من در روستا معلمی میکنم -تا2سال پیش تهران بودم بعد به خاطر علاقه ای که به محیط روستا داشتم اومدم اینجا-خودم و پدر و مادرم هم تهرانی هستیم-منزلم هم در روستا تمام امکانات شهری رو داره با یک حیاط200متری باصفا-من چون تو تهران زندگی کردم ترجیح میدم از همونجا زن بگیرم ...اما متاسفانه کسی قبول نمیکنه آن هم تنها و تنها به همین دلیل-حتی یکبار دخترخانومی که خواستگاریشون رفته بودم به من گفت که عاشقم شده و شب ها خواب نداره و...اما به خاطر همین قضیه همه چی رو به هم زد..حالا میخوام از دخترها بپرسم آیا شما هم همین نظر رو دارید؟دلیل رفتار اودخترها چی بوده؟آیا شما حاضرید در همچین موقعیتی تن به همچین ازدواجی بدید؟آیا زندگی در روستا اینقر سخت به نظر میاد؟من حتی حاضر شدم همه جوره کاری کنم دلش برای خونواده تنگ نشه ....متشکرم لطفا جواب بدید



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

5


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

5 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



20037
9828
67137

Guest

بنظر من زن رو فراموش کن تا وقتی اونجا ھستی، تھرانی کہ اصلا حرفشم نزن، محالہ ممکنہ پیدا کنی، مگہ اینکہ:
۱- فامیل و آشنا باشہ و بخاطر فامیلیت و قاطی کردن مامان و باباھا، یہ آشنایی کلی و چہ بسا جزئی ھم دارید از ھم
۲-دختر یہ ایرادی داشتہ باشہ و اعتماد بنفسش پائین باشہ یا بھردلیلی خواستگار کلا نداشتہ باشہ و شما بشی تنھا کیس و انتخابش
۳-دوست دخترت باشہ، یعنی مخش رو از قبل بزنی جوری کہ عاشقت بشہ و حس کنہ بدون تو عمرا، حرفشم نزن، من میمیرم بدون تو... (این مورد بنظرم محتمل ترینش ھست فقط باید حواست باشہ تا وقتی بہ اون نقطہ ی جوش و اون حدی کہ حس کنہ بدون تو مردہ نرسیدی حرفی از اینکہ در آیندہ میخوای توو اون روستا زندگی کنی و دست زن آیندہ تو بگیری ببریش تبعیدگاہ نزنی وگرنہ این کیس ھم سوخت میشہ
۴- کلا بیخیال چہ کاریہ زن بگیری، منم شوھرو بیخیال شدم، چرا؟ چون کالای ازدواج نیستم، با دوس پسرم ھم تازہ بھم زدم و خیال خودمو راحت کردم، تو ھم بیخیال شو بنظرم، تازہ واسہ شما پسرا راحتتر ھم ھست، تا گلنار ھست گلناز رو میخوای چیکار؟
شوخی میکنم، امیدوارم پیدا کنی عشق زندگیت رو و خوشبخت بشی
0
امتیاز


20037
9828
67137

Guest

عزیزم من پسرم که جوابت رو میدم . سعی کن قبل خواستگاری رفتن اقلا یه بار با دختره تلفنی صحبت کنی و توضیح بدی که محیط روستا و زندگی در طبیعت رو دوست داری و ببینی اگر اوکی هستش برید خواستگاری . درضمن کلید نکن که دختر حتما تهرانی باشه . تو که می خوای بیاد روستا پیشت پس مهم نیست از تهران بیاد یا مثلا زنجان . زن های اروپایی برعکس ایرونی ها زندگی تو روستا رو به شهر ترجیح میدن . شاید بدنباشه زن اروپایی بگیری .
0
امتیاز


20037
9828
67137

Guest

سلام

اگه واقعا این ویژگی ها را داشته باشید هستید مشکل خاصی نیست فقط باید قسمتون پیدا بشه
لزوما روی تهرانی بودن تاکید نکنید
تامل داشته باشید و به خدا توکل.
این ویژگی ها که شما برشمرده اید این روزها اصلا پیدا نمی شه. ولی متاسفانه این روزه ارزش ها تغییرات محسوسی کرده و اصولا چشم و هم چشمی مشکلات زیادی بر سر راه تصمیم گیری صحیح ایجاد کرده است
0
امتیاز


20037
9828
67137

Guest

اگر قراره برای مدت خاصی اونجا باشید با عنوان مدت خاص شروع کنین و بگید فقط ... اینقدر مدت اونجا هستیم و بعد مثلا برنامه ام اینه که ... فلانجا اقامت داشته باشم . که اگر کیس مناسب باشه و باقیه شرایط شمارو پذیرا باشه قبول میکنه . حالا یا ازدواج میکنین یا اون مدت عقد میمونید . تو مدت عقد میتونی همسرت رو مهمانی های طولانی مدت ببری پیش خودت و بعد از پایان مدت معین به حمدالله ازدواج صورت بگیره .
همه چیز اگر به شکلی که گفتید حقیقت داشته باشه و بتونید خودتون رو واقعی نشون بدید در واقع تو دل طرف جا باز کنید به خواست خدا محاله بهم بخوره .
اگه جور شد دعای ما یادت نره .
مطلب تموم شد .
1
امتیاز


20037
9828
67137

Guest

خانومها از مردهای جنتلمن ، پرقدرت ، پولساز ( نه پولدار ) ، مبادی آداب ، محترم و احترام گذار ، صادق ، تا حدی رمانتیک ، خوش عطر و خوش پوش و خوش تیپ ، خوش صحبت و سخنور ( نه وراج ) در واقع کسی که با زبونش بتونه مار رو از لونه بیرون بیاره ، خوش اندام ( نه لاغر اسکلتی نه چاق خپل نه بد هیکل کسی که همه قسمتهای اندامش به هم برازنده باشن ) ، یار و یاور ؛ خوششون میاد .
سعی کنین وقتی جایی میرید خواستگاری از محل زندگیتون به عنوان یک عیب یاد نکنین . البته نمیدونم که شما باید همیشه تو اون روستا باشید و یا فقط مدت خاصی اونجا خواهید بود . در هر حال میتونید موضوع محل زندگیتون رو با گفتن زیبایی هاش و خوش آب و هوایی بیان کنین . مثلا وقتی میپرسن قصدتون برای انتخاب محل زندگیتون چیه ؟
اگر قراره دائم بمونین با ذکر دلیل کاری و یا شخصیتون شروع کنین و بعد بگید ولی درسته دور از شهره اما من تمامی امکانات رو برای یه زندگی مرفه و دلخواه همسر آینده ام میتونم مهیا کنین .
مطلب ادامه دارد ...
1
امتیاز
aminshokri77 : زنده باشی - 19 آبان ماه 1395




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.