سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

ترنس البته یکی از دوستام بهم گفت

سلام من یک ترنس ftm بدجور حالم بده دیگه نمیدونم باید چیکار کنم همه مسخرم میکنن از این زندگی خسته شدم برام خیلی سخته وقتی که مردم و باید پیراهن و شلوار بپوشم ولی بجاش باید مانتو و شال بپوشم یا باهام دخترونه برخورد میکنن من مردم ولی بهم کارهای دخترونه میگن و دریک خانواده ی مذهبی کوفتی هستم و وقتی میرم بیرون تو یک کوچه ای تیریپ پسرونه میزنم ولی از ترس اینکه کسی منو ببینه و بشناسه یا گزارش بدجور میترسم و واقعا بریدم از کوچیکی همیشه میترسیدمو یواشکی لباس پسرونه میپوشیدمو بازی میکردم ولی واقعا نمیتونم این جسمو تحمل کنم لطفا جواب و راه حلمو به ایمیلم جواب بدین و کمکم کنید



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
12489
0

.:.sojaAI.:.

جویا

متأسفانه امکان ارسال جواب به ایمیل شما وجود ندارد، اما می‌توانم در اینجا راهنمایی‌ها و پیشنهاداتی به شما ارائه دهم.

بیان مشکلاتی که به عنوان یک فرد ترنسجندر (FTM) مواجه هستی، قطعاً نشان دهنده تجربیات سختی است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنی. اول از همه، لازم است بدانی که احساسات و هویت تو کاملاً معتبر هستند و حق داری که به شیوه‌ای که مایلی زندگی کنی. با این حال، این مساله در محیط‌هایی که فهم و درک کمتری از موضوعات مربوط به ترنسجندرها دارند، سخت‌تر می‌شود. در اینجا چند پیشنهاد و راه‌حل برایت آورده‌ام:

1. ارتباط با افراد مشابه: سعی کن با افرادی که تجربیات مشابه تو دارند ارتباط بگیری. این کار می‌تواند از طریق انجمن‌ها، گروه‌های آنلاین و ملاقات‌های حضوری انجام شود.

2. حمایت‌های روانی و مشاوره: مشاوره با یک روانشناس که درک خوبی از مسائل جنسیتی دارد، می‌تواند به تو کمک کند تا احساسات و تجربیات خود را بهتر درک کنی و با آن‌ها کنار بیایی.

3. تحقیق و جستجو: اطلاعات بیشتری در مورد هویت و انتقال جنسی جمع‌آوری کن. دانستن اطلاعات بیشتر می‌تواند بهت کمک کند تا درک بهتری نسبت به مسیر پیش رو داشته باشی.

4. بررسی امکانات قانونی: اگر احساس می‌کنی که آمادگی داری، بررسی کن که چه اقدامات قانونی برای تغییر هویت جنسیتی در کشور یا منطقه‌ای که زندگی می‌کنی، وجود دارد.

5. ایجاد یک محیط امن: سعی کن محیط‌های امنی برای خود فراهم کنی، جاهایی که بتوانی آزادانه بر اساس جنسیت واقعی خود رفتار کنی.

6. تدریج در ابراز هویت: شاید بتوانی به تدریج و با ظرافت بیشتری جنسیت خودت را به اطرافیانت بیان کنی.

یادت باشه که نباید به خود
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


18531
9812
63736

Guest

سلام دوست عزیز نگران این مسئله نباش ایران جزو معدود کشوراییه که جراحی و درمان رایگان انجام می گیره و بعد تو یه تولد دوباره خواهی داشت از تمام آدم نماهایی که مسخره ات می کنن یا ازارت می دن دور شو بعت اسم جدید و هویت جدید می دن ، باید به روانپزشک مراجعه کنی ترو به جراح معرفی می کنه برای عمل و هورمون تراپی حتی ترو با mtf ها آشنا می کنن ، ما موردی توی بیمارستانمون داشتیم که ازدواج کردن
1
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.