جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

مشاوره

سلام 15 سالم بود ک با پسری از فامیل ازدواج کردم .من درس خون و زیبا و در حال حاضر لیسانسه و کارمندی موفقم اما اون زیر سیکل .از همون اول دوسش نداشتم و متاسفانه اون عاشق منه. بخاطر حرف مردم مجبورم بسوزم و بسازم(اینو همه میگن) نخواستم ک بچه دار شم چون حسی به شوهرم ندارم.چون خواهر مجرد تو خونه دارم میگن بساز که اینده ی این دو خواهر مجرد خراب نشه بدون اینکه بدونن من دارم از بین میرم.چیکار کنم کارم شده گریه و راز و نیاز
متاسفانه تو شهر کوچیکمون مشاور خوب نیست
چیکار کنم
تو رو خدا کمکم کنید



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

5


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

5 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
12624
0

.:.sojaAI.:.

سلام دوست عزیز، متوجه شرایط دشواری که در آن قرار داری هستم. همیشه خودت و سلامت روانت رو در اولویت قرار بده. بیاییم گزینه‌های پیش روی تو رو بررسی کنیم:

1. جستجو برای مشاوره آنلاین: اگر در شهرت مشاور خوب پیدا نمی‌کنی، شاید بهتر باشه به دنبال مشاوره آنلاین بگردی. امروزه خیلی از مشاوران خدمات خود را به صورت آنلاین هم ارائه می‌دهند.

2. صحبت با شوهرت: با وجودی که احساس خوبی نسبت به شوهرت نداری، اما شاید صحبت صادقانه با او بتواند به بهبود شرایط کمک کند. او شاید نداند که تو چه احساسی داری و صحبت کردن در این مورد می‌تواند درک بهتری ایجاد کند.

3. استقلال مالی: چون تو یک کارمند موفق هستی و دارای تحصیلاتی، به نظر می‌رسه که استقلال مالی داری. این استقلال می‌تواند به تو قدرت انتخاب بیشتری بده تا تصمیماتت را بر اساس خواسته‌های خودت بگیری.

4. حمایت اجتماعی: سعی کن دوستان، اقوام یا افرادی که درکت می‌کنند و به تو انرژی مثبت می‌دهند، پیدا کنی. حمایت اجتماعی می‌تواند در این دوران سخت به تو کمک کند.

5. حفظ سلامت روان: فعالیت‌هایی مثل ورزش، مدیتیشن، نقاشی، موسیقی یا هر کار دیگری که به تو احساس آرامش می‌دهد را انجام بده. این کارها می‌توانند به کاهش استرس کمک کنند.

در نهایت، واقع بین باش و بدان که تو دارای حق انتخاب هستی و می‌توانی برای خوشبختی خودت تصمیم گیری کنی. نگذار که فشارهای اجتماعی یا خانوادگی بر احساسات واقعی تو غلبه کنند.



امیدوارم که پاسخ من مفید باشه و بتونی بهترین تصمیم رو برای زندگی و سلامت روان خودت بگیری.


جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


18578
9813
63874

Guest

مطمئنا همسر شما در موفقیت در تحصیل و کار شما نقش بیشتری حتی نسبت به خودتون داره.. فراموش نکنید و در مورد دیگران با انصاف رفتار کنید.. موقعی که شما مشغول درس خواندن بودید و ایشون شما را از سوم راهنمایی به لیسانس و شغل خوب رسوند رو فراموش نکنید..
داشتن فرزند حق مسلم همسر شماست و شما بدلیل خود خواهی اینو ازش دریغ کردید.. یادتون باشه زیبایی و همه ملاک هایی که شما ازش نام بردین عمر کوتاهی دارند.. پس دل کسی را که حامیتون بوده را نشکونید که خدا جای حق نشسته..
اگر رفتار یا منشی داره که شما رو ناراحت میکنه میتونید از یک مشاور کمک بگیرید و مشکلتون رو حل کنید..
فکرها و تلقین های منفی را از سرتون بیرون کنید و در شیرین کردن زندگی خودتون و همسرتون از چیزی دریغ نکنید..
0
امتیاز


18578
9813
63874

Guest

شما 15ساله بودي ازدواج كردي همسرت مانع پيشرفتت نشده با اين كه خودش تحصيلات نداره ولي گذاشته شما در س بخوني خودتم مي گي كه دوستت داره مگه يه زن تو زندگي چي مي خواد غير دوست داشتن و توجه و اين كه كسي مانع پيشرفتشون نشه به نظر من شما چون از روز اول اين اقا رو دوست نداشتي هنوز هم نسبت بهش بي احساسي ببين خيلي ها هستن كه ارزو دارن همچين هسري داشته باشن به نظر من نگاهتو نسبت به زندگي و هسرت عوض كن سعي كن بي طرفانه به رفتار همرست نگاه كني حتي اگه من اشباه مي كنم و شرايت تو سخته يكم فكر كن با ناله و زاري و اين كه هي تكرار كني سخته كه درست نمي شه پس كمر همت را ببند تاد خودت زندگيتو در ست كني و قدر زندگيت و همسرتو بدون و اينو بدون كه اگه بتوني زندگيتو نجات بدي الگو خيلي خوبي مي توني براي خواهرت باشي.
0
امتیاز


18578
9813
63874

Guest

سلام

شما 15 ساله بودی که به خانه این مرد رفته اید و خودتان این تصمیم را گرفته اید، و معلوم است با کمک ایشان لیسانس گرفته اید چون اگر به شما کمک نمی کرد مطمئنا به این درجه نمی رسیدید، پس از یک طرف پیشرفت شما حاصل همکاری ایشان است قطعاً. اما از طرف دیگر اگر طلاق هم بگیرید فکر نکنم گزینه مناسبی داشته باشید و حتی اگر وارد زندگی مرد دیگری شوید حتما مدام این نکته را به شما یادآوری خواهد کرد که شما مطلقه هستید.
بنابراین چه به قضاوت انصاف و اخلاق و چه به قضاوت عقل، بهتر است بیشتر به این مساله فکر کنید و تصمیم غیرعاقلانه ای نگیرید.
فکر کنید اگر او به جای شما پیشرفته کرده بود و به موقعیت شما رسیده بود و شما همچنان در حد سواد قبلی باقی مانده بودید، و او این احساس را به شما داشت، شما چه می کردید؟ چه انتظاری از او داشتید؟
با مردمان به انصاف رفتار کنید تا پروردگار عالم با شما به انصاف برخورد کند.
امیدوارم مثل آدم های خودخواه تصمیم نگیرید. مثل انسان های منصف تصمیم بگیرید
0
امتیاز


18578
9813
63874

Guest

با سلام.
وضعیت شما خیلی پیچیده هست و با توجه به موقعیت قرارگیری ناظر میشه نتیجه گیری متفاوتی داشت. اگه من خودمو جای شما بذارم یه رای صادر میکنم، جای همسر شما بذارم یه رای و جای خواهراو خونوادتون هم باشم یه رای دیگه. نمیخوام راه حلی بدم. فقط میخواستم اینو بگم کسی نمیتونه به شما راهنمایی بده چون توی موقعیت شما نیست، حتی یه درصد. شما هستین که میتونین تصمیم بگیرین.
یکی ممکنه بگه: درسته سواد و تحصیلات خوبه ولی همه چیز نیست.(ما هر چی میکشیم از دست تحصیل کرده های مملکت میکشیم ) زیباییهای همسرتونو پیدا کنین و تقویت کنین. سعی کنین ملاکهای خودتونو به مشخصه های قوی تر تغییر بدین. خیلی چیزا خوبه مثل ظاهر ولی ملاک قابل تکیه کردن نیست. همسر شما موقعی که هیچ موفقیتی نداشتین دیدو انتخاب کرد.
یکی میگه: مگه آدم چند بار به دنیا میاد و زندگی میکنه که بخواد به پای یه انتخاب غلط بسوزه؟ شما به خودت فکر کن و طلاق بگیر و اونجور که میخوای و با اونکس که دوست داری ادامه زندگیتو بگذرون.
میدونم بیشتر گیجتون کردم. فقط خواست بدونین به هیچ کس جز عقل و دل خودتون گوش نکنین.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.