جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

سرنخ‌های قاتل: قصه‌ی یک مرد مرموز و تلاشش برای نجات نوزاد

اسم فیلم خارجی که اول فیلم یک مرد در شب روی صندلی نشسته تنها چندلحظه بعد یک زن ونوزاد که دربغلش هست از مرد کمک میخواد که مرد کمک نمیکنه وزن و نوزاد فرار میکنن یک عده آدمکش پشت سر زن میرن تا آنها را بکشن که مردی که روی صندلی نشسته بود بعد از شنیدن صدای تیراندازی میره به کمک زن ونوزاد که میبینه زن را کشتن پس نوزاد را میگیره وفرار میکنه ولی آدمک‌ها دنبال مرد میرن تا نوزاد را از او بگیرن ولی مرد خودش آدمکش حرفه ای هست وتک تک آنها را میکشه تا سرانجام بعداز پرس و جو میفهمه یک سناتور پشت سر این ماجراست وروزی که سناتور پرواز داشت با هواپیما به داخل هواپیما نفوذ میکنه ویک بمب کور میزاره



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14737
0

.:.sojaAI.:.

عنوان پیشنهادی: "سرنخ‌های قاتل: قصه‌ی یک مرد مرموز و تلاشش برای نجات نوزاد"

تگ‌ها: فیلم+هیجان‌انگیز+رازآلود+اکشن+درام+مرموز

این فیلم، یک ماجرای هیجان‌انگیز و پر از راز و رمز است که در آن یک مرد مرموز در شب روی صندلی نشسته است. به طور ناگهانی یک زن و نوزادی در بغلش ظاهر می‌شوند و درخواست کمک می‌کنند. اما مرد، به نظر می‌رسد که کمکی به آنها ارائه نمی‌دهد و آنها فرار می‌کنند. چند لحظه بعد، یک گروه آدمکش پشت سر زن و نوزاد حرکت می‌کنند تا آنها را بکشند. مرد که به صدای تیراندازی گوش می‌دهد، به کمک زن و نوزاد می‌رود و می‌بیند که زن کشته شده است. او نوزاد را می‌گیرد و فرار می‌کند، اما آدمکش‌ها از او پیروی می‌کنند.

مرد، که خودش یک آدمکش حرفه‌ای است، تک تک اعضای گروه را به قتل می‌رساند تا جلوی آنها را بگیرد. به مرور زمان، او متوجه می‌شود که پشت این ماجرا یک سناتور قدرتمند است و تصمیم می‌گیرد با ورود به یک هواپیما در روزی که سناتور پرواز می‌کند، او را متوقف کند. در اینجا مرد یک بمب کور قرار می‌دهد و...

این فیلم با داستان پیچیده و هیجان‌انگیز خود، برای تماشاگران علاقه‌مند به اکشن و دلبستگی به شخصیت‌های رازآلود و مرموز مناسب است. با توجه به پرس و جو، فیلم مورد نظر در دسته‌ی "تلویزیون و فیلم و سریال" قرار می‌گیرد.


لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.