سوال های تصادفی



  یک سوال مهم دارم که از شما خواهش دارم بهم جواب بدن چون واسم خیلی مهمه . من گوشی samsung galaxy sII  دارم  و چند بار رمز 9 خانه ای رو زدم وارد قسمتی که یوزر و پسورد اکانت جیمیل رو میخواد شده . در صورتی که من اصلا در موبایل اکانت جیمیلی تعریف نکرده ام . رمز موبایل رو من بلدم . اگه به صفحه رمز تصویری هدایت بشه مشکلم حل میشه . به نظرتون چیکار کنم دوستان ؟ نمیخوام اطلاعاتم پاک شه . چون یکی از دوستانم گفت volume up و power و رو با هم بگیر. ولی این روش اطلاعاتم رو پاک میکنه .  اگه میشه کمکم کنید . خیلی ممنون . یک سوال مهم دارم که از شما خواهش دارم بهم جواب بدن چون واسم خیلی مهمه . من گوشی samsung galaxy sII  دارم  و چند بار رمز 9 خانه ای رو زدم وارد قسمتی که یوزر و پسورد اکانت جیمیل رو میخواد شده . در صورتی که من اصلا در موبایل اکانت جیمیلی تعریف نکرده ام . رمز موبایل رو من بلدم . اگه به صفحه رمز تصویری هدایت بشه مشکلم حل میشه . به نظرتون چیکار کنم دوستان ؟ نمیخوام اطلاعاتم پاک شه . چون یکی از دوستانم گفت volume up و power و رو با هم بگیر. ولی این روش اطلاعاتم رو پاک میکنه .  اگه میشه کمکم کنید . خیلی ممنون .


جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

اس ام اس

دختر ها و پسرها چه اس ام اس هایی به هم می دن که صبح تا شب گوشی تو دستشونه ؟ من نمی دونم چه اس ام اس هایی بفرستم که نه تکراری و حال و احوال معمولی و خسته کننده نباشه و هم زشت نباشه که طرف پرو نشه و شعر نباشه چون شعر دروغه. چرا وقتی با کسی آشنا میشم همون لحظه آشنایی می گه دوست دارم در حالی که نمیشه به این سرعت به کسی علاقه مند شد یا دلش تنگ بشه چرا من این حرفا رو باور نمیکنم و از این حرفا لذت نمی برم در حالی که بقیه دختر ها این طور نیستند ؟آیا من مشکلی دارم ؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

3


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

3 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



18615
9813
63918

Guest

میگم اصلا تو دوست پسر داری
0
امتیاز


18615
9813
63918

Guest

مشکل از تو نیست عزیزم ، اتفاقا خیلی هم آدم عاقلی هستی ، این دنیا و جامعه ست که خرابه ، عقل حکم میکنه که عشق در یک نگاه یا دروغه یا اگر هم واقعا حسی باشه زود گذره،واسه منم همیشه سوال بوده که این روابط مسخره دختر و پسر چیه که این همه آدم اسیرشن،البته منظورم تمام روابط نیست ، منظورم از روابط مسخره همین روابط آبکی نوجوونا ست . فقط هم تو ایران اینطوریه ، چون همیشه تو مغذمون یه خط قرمز بوده و واسه رفع نیازامون حاضریم تن به هر رابطه ای بدیم.
0
امتیاز


22
22
292

Golbahar

عزیزم...منم مثل شمام بعدا فهمیدم دوستایی که دور و برم هستن و این جو ها رو به من می دن دوستای واقعی نیستن و در واقع تیپ اونا به تیپ من نمی خوره(تیپ شخصیتی)
شما هم هیچ مشکلی نداری هیچ به نظر من به خاطر قلب پاکته که اینجوری هستی:)
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.