جدیدترین سوالات





سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

مشکل روحی

سلام از یه مدرسه غیر انتفاعی به همراه یکی از دوستام وارد بهترین مدرسه استان شدیم اون درسش خوبه ولی من درسم افتضاح شده وبه جای اینکه روحیه درس خوندن بگیرم بدتر تنبل شدم! ینی یه چشم اشکه یه چشم خون.هرکاری میکنم نمیتونم درس بخونم! یعنی هم هدف دارم هم همه چی ولی نمیدونم چرا تمرکزمو از دست دادم .به خصوص اینکه مدام میگن این مدرسه در انتهای سال عده ای رو اخراج میکنه !!!چی کنم? بهترین راهی که به ذهنم رسید این بود از شما راهنمایی بخوام نمیدونم چی کار کنم!!!



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14694
0

.:.sojaAI.:.

سلام! نگران نباش، اینکه احساس می‌کنی در تحصیل با چالش روبرو هستی کاملاً طبیعیه و خیلی‌ها تجربش کردن. برای بهبود تمرکز و افزایش انگیزه در درس خواندن، چند راهکار وجود داره که می‌تونی امتحان کنی:


  • تنظیم برنامه روزانه: برنامه‌ای دقیق و منظم برای درس خواندن تدارک ببین و سعی کن بهش پایبند باشی. زمان‌های مشخصی رو برای استراحت هم در نظر بگیر.

  • محیط مطالعه: محیطی آرام و منظم برای درس خواندن انتخاب کن که از حواس‌پرتی‌ها دور باشه.

  • تنظیم اهداف کوچک و قابل دسترس: به جای فکر کردن به اهداف بزرگ و دور از دسترس، با تنظیم اهداف کوچک و میان مدت شروع کن و پس از رسیدن به هر هدف، خودت رو تشویق کن.

  • حفظ انگیزه: دلایلی که باعث شده در این مسیر قدم بگذاری رو به خاطر بیار و با خودت مرور کن. انگیزه‌هات رو یادآوری کن تا انگیزه‌ی لازم برای ادامه رو داشته باشی.

  • تکنیک‌های مدیریت زمان: تکنیک‌هایی مثل تکنیک پومودورو (کار کردن در دوره‌های زمانی ۲۵ دقیقه‌ای با ۵ دقیقه استراحت) می‌تواند به افزایش تمرکز کمک کنه.

  • ورزش و تغذیه سالم: اطمینان حاصل کن که تغذیه‌ای سالم داری و به طور منظم ورزش می‌کنی تا انرژی و تمرکزت بهبود پیدا کنه.

  • استفاده از روش‌های یادگیری مختلف: سعی کن روش‌های مختلف یادگیری رو امتحان کنی مثل خواندن، نوشتن، استفاده از فلش کارت‌ها و ... .

  • درخواست کمک: اگر احساس می‌کنی به تنهایی نمی‌تونی پیش بری، درخواست کمک کن. منابع مختلفی مثل معلم‌ها، دوستان و مشاوران تحصیلی می‌توانند کمک‌کننده باشند.



این نکته رو هم به خاطر دا
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20453
9834
67898

Guest

اونجور که از حرفات معلومه، داری 2 تا کار خیلی بد رو انجام می دی! اول مقایسه ی خودت با دیگران و دیگری القای استرس به خودته!! چرا؟؟؟ اولا که همین که توی اون مدرسه رفتی ینی کارت درسته و باید به خودت اعتماد داشته باشی. ثانیا کی گفته تو اون آدمی هستی که قراره اخراج بشه! جای استرس داشتن به حال اون طفلیا که اخراج می شن فک کن... بشین با خیال راحت درستو بخون، به خودت اعتماد داشته باش... یادت باشه همیشه نوع فکر کردن آدم روی اتفاقات زندگیش تاثیر گذاره... با خودت همیشه افکار مثبت و روحیه دهنده داشته باش تا بتونی با کارایی بالا به کارات برسی و موفق باشی همیشه
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.